Ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, σπορτίφ αίσθηση και καλά επίπεδα άνεσης παρά τη σφιχτή ανάρτησή της προσφέρει η νέα BMW 118i.

Στο δρόμο: Πιο συμβατικά αλλά πάντα έντονα χαρακτηριστικά

106.602 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2019)

H γοητεία της οδήγησης προκύπτει από ένα σύνθετο συνδυασμό πραγμάτων, όμως η βάση είναι πάντα η μετάδοση της κίνησης. Ένα πισωκίνητο είναι κατά κανόνα πιο ευχάριστο από ένα προσθιοκίνητο ιδιαίτερα αν σκοπός του αυτοκινήτου είναι να προσφέρει σπορ χαρακτηριστικά.

Αυτά δεν έχουν αλλάξει στη νέα Σειρά 1 και εν γένει εξακολουθεί να προάγει δυναμική οδική συμπεριφορά μιλώντας βέβαια για τις εκδόσεις με παραπλήσια απόδοση. Ναι, τώρα είναι αισθητή η τάση του μπροστινού να «τραβάει» στις επιταχύνσεις και να μην «σπρώχνει» καθόλου το πίσω μέρος, όμως εν τέλει αυτό είναι κάτι που συνηθίζεται σε αίσθηση και δεν επηρεάζει καθόλου την αποτελεσματικότητα.

Η νέα Σειρά 1 λοιπόν στην έκδοση 118i κινείται σε πιο συμβατικά αλλά πάντα ενδιαφέροντα οδηγικά μονοπάτια. Η νέα πλατφόρμα, η ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω σε όλες τις εκδόσεις η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και το σύστημα περιορισμού της ολίσθησης των τροχών που προέρχεται από την ηλεκτρική «i3s» της εταιρείας (ARB), διαμορφώνουν ένα καλοστημένο αυτοκίνητο που προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση και ευχάριστη συμπεριφορά πάντα στα πλαίσια του ανταγωνισμού της.

Σημαντική διαφορά πάντως προς το καλύτερο, εντοπίζεται στην απορροφητικότητα της ανάρτησης και της ποιότητας κύλισης που θυμίζουν μεγαλύτερες προτάσεις της BMW. Τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω συμπληρώνουν το ασφαλές προφίλ της, με 35,5 μ. απόσταση ακινητοποίησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw