Ήρθε επιτέλους η ώρα που o 1.600άρης TwinPower της νέας γενιάς των τούρμπο κινητήρων βενζίνης της BMW.

Κορυφαία ποιότητα κατασκευής, αλλά χωρίς hi-tech αύρα το εσωτερικό της «ελληνικής» BMW X1.

Εξαιρετικός ο 1,6 TwinPower που, με τη βοήθεια από το τούρμπο, αποδίδει 143 ίππους.

Ολοζώντανες επιδόσεις εμφανίζει η «μικρή» BMW X1, χάρη στην ροπή και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο που όμως, χρεώνεται έξτρα.

Οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων δεν δείχνουν τόσο αντάξιες της τιμής της.

Αντί έγχρωμης οθόνης η βασική έκδοση διαθέτει θήκη για αντικείμενα.

Τα οδικά χαρακτηριστικά της Χ1 εμπνέουν για σπορτίφ οδήγηση και η ροπή του κινητήρα δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με την πίσω κίνηση σε γλιστερή άσφαλτο.

Δοκιμή BMW X1 sDrive16i

41.034 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2013)

Με τον 1.600άρη TwinPower τούρμπο κινητήρα της BMW, είναι επιτέλους διαθέσιμη η Χ1 στην ελληνική αγορά, χωρίς να χάνει ουσιαστικά τίποτα από το χαρακτήρα της κερδίζοντας ωστόσο τη φορολογική ασυλία.

Ήρθε επιτέλους η ώρα που o 1.600άρης TwinPower της νέας γενιάς των τούρμπο κινητήρων βενζίνης της BMW, μετά τις Σειρές 1 και 3, εφοδίασε και την X1. Σκοπός αυτής της κίνησης ήταν να κάνει το crossover της γερμανικής φίρμας πιο θελκτικό από φορολογικής άποψης για τα ελληνικά δεδομένα. Αλλωστε, η X1 με τον κινητήρα αυτό είναι διαθέσιμη μόνο στην ελληνική και την… τουρκική αγορά!

Η έκδοση sDrive16i της δοκιμής μας είναι επίσης απαλλαγμένη από το βάρος και το κόστος της αποτελεσματικής σε κάθε περίπτωση τετρακίνησης xDrive, προσφέροντας τούρμπο επιδόσεις σε συνδυασμό με σεμνές απαιτήσεις σε καύσιμο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto