H oδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη, σχεδόν ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Όταν ο συντελεστής τριβής της ασφάλτου πάντως μειώνεται, η τετρακίνηση, το καλό πλαίσιο και το υποδειγματικό τιμόνι θα αποκαλύψουν νέους ορίζοντες απόλαυσης για τους επαΐοντες.

Στο δρόμο: Δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι σε SUV

Διαβάστηκε από 13686 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2018
 

Είναι δύσκολη άσκηση να κάνεις τα SUV να τιμούν το «Sport», το πρώτο από τα αρχικά του ονόματός τους και δεν πετυχαίνει εύκολα. Για το λόγο αυτό πολλές φορές λέμε ότι, αν θες κάτι αληθινά σπορ πήγαινε προς τα πιο παραδοσιακά, χαμηλά αμαξώματα της εκάστοτε εταιρείας και όχι σε κάποιο από τα SUV. H X2 όμως, η προσέγγιση της BMW γενικά πάνω στο θέμα αυτό, είναι διαφορετική. ΚατΆαρχάς, αν θέλετε ένα SUV για να κάθεστε πιο ψηλά όπως όλοι, η Χ2 δε θα σας εξυπηρετήσει. Έχει χωστή θέση, σαν από 3άρα και «πολεμική» ατμόσφαιρα εσωτερικά εξαιτίας των μικρών παραθύρων. Ότι η απόσταση του δαπέδου από το έδαφος είναι στα 182 χλστ., δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις αφού στο δρόμο οι κλίσεις είναι ελάχιστες.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδιαιτέρως σφικτή. Προσεκτικά εκτελεσμένη όμως ώστε να μην ενοχλεί εντός πόλης και φυσικά να αποζημιώνει πλήρως σε μια πιο «στριφτερή» διαδρομή. Η τετρακίνηση φέρνει μαζί της άριστες εκκινήσεις και μια έξτρα αίσθηση σιγουριάς στην προσέγγιση μιας στροφής και ειδικά στην έξοδο όπου μπορείς να είσαι με μπόλικο γκάζι. Δε θα σας μπουν ιδέες για εκτός δρόμου κίνηση – όχι με τις 19άρες ζάντες- και σίγουρα όχι με τόσο σπορ στήσιμο. Κι ας υπάρχει και σύστημα ελέγχου καθόδου. Αντιθέτως: εικόνες χειμερινών εξορμήσεων με τη Χ2 να οργώνει χιονισμένες ανηφοριές, τις φτιάχνεις πολύ πιο εύκολα.

Μεγάλο προσόν το πλαίσιο: άκαμπτο και ομοιογενές. Όχι πολύ ελαφρύ σε αίσθηση αλλά σίγουρα πολύ ευέλικτο. Σε ελληνικό δρόμο μάλιστα, όπου συχνά η υφή είναι γλυστερή, υπάρχει και πλούσιο παιχνίδι. Η Χ2 μπορεί να προτοποθετηθεί, η τετρακίνηση επειδή αναγνωρίζει πολύ σπινάρισμα εμπρός, στέλνει στιγμιαία όλη τη δύναμη στον πίσω άξονα και ο οδηγός που το επιθυμεί θα βγει από την καμπή με ωραιότατο ανάποδο τιμόνι, σαν σε πισωκίνητη ΒMW. Aληθινή απόλαυση. Βάλτε στη σούμα ένα αψεγάδιαστο τιμόνι και κορυφαία φρένα για να έχετε μια λίγο πιο γεμάτη εικόνα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

H νέα BMW Σειρά 1;

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

To νέο Audi R8;

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

Nέα Porsche Cayenne S Coupe

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Δοκιμή: Νέα BMW X5 30d

Τρία ρεκόρ για την Stelvio Quadrifoglio

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »