H oδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη, σχεδόν ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Όταν ο συντελεστής τριβής της ασφάλτου πάντως μειώνεται, η τετρακίνηση, το καλό πλαίσιο και το υποδειγματικό τιμόνι θα αποκαλύψουν νέους ορίζοντες απόλαυσης για τους επαΐοντες.

Στο δρόμο: Δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι σε SUV

Διαβάστηκε από 17290 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2018
 

Είναι δύσκολη άσκηση να κάνεις τα SUV να τιμούν το «Sport», το πρώτο από τα αρχικά του ονόματός τους και δεν πετυχαίνει εύκολα. Για το λόγο αυτό πολλές φορές λέμε ότι, αν θες κάτι αληθινά σπορ πήγαινε προς τα πιο παραδοσιακά, χαμηλά αμαξώματα της εκάστοτε εταιρείας και όχι σε κάποιο από τα SUV. H X2 όμως, η προσέγγιση της BMW γενικά πάνω στο θέμα αυτό, είναι διαφορετική. ΚατΆαρχάς, αν θέλετε ένα SUV για να κάθεστε πιο ψηλά όπως όλοι, η Χ2 δε θα σας εξυπηρετήσει. Έχει χωστή θέση, σαν από 3άρα και «πολεμική» ατμόσφαιρα εσωτερικά εξαιτίας των μικρών παραθύρων. Ότι η απόσταση του δαπέδου από το έδαφος είναι στα 182 χλστ., δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις αφού στο δρόμο οι κλίσεις είναι ελάχιστες.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδιαιτέρως σφικτή. Προσεκτικά εκτελεσμένη όμως ώστε να μην ενοχλεί εντός πόλης και φυσικά να αποζημιώνει πλήρως σε μια πιο «στριφτερή» διαδρομή. Η τετρακίνηση φέρνει μαζί της άριστες εκκινήσεις και μια έξτρα αίσθηση σιγουριάς στην προσέγγιση μιας στροφής και ειδικά στην έξοδο όπου μπορείς να είσαι με μπόλικο γκάζι. Δε θα σας μπουν ιδέες για εκτός δρόμου κίνηση – όχι με τις 19άρες ζάντες- και σίγουρα όχι με τόσο σπορ στήσιμο. Κι ας υπάρχει και σύστημα ελέγχου καθόδου. Αντιθέτως: εικόνες χειμερινών εξορμήσεων με τη Χ2 να οργώνει χιονισμένες ανηφοριές, τις φτιάχνεις πολύ πιο εύκολα.

Μεγάλο προσόν το πλαίσιο: άκαμπτο και ομοιογενές. Όχι πολύ ελαφρύ σε αίσθηση αλλά σίγουρα πολύ ευέλικτο. Σε ελληνικό δρόμο μάλιστα, όπου συχνά η υφή είναι γλυστερή, υπάρχει και πλούσιο παιχνίδι. Η Χ2 μπορεί να προτοποθετηθεί, η τετρακίνηση επειδή αναγνωρίζει πολύ σπινάρισμα εμπρός, στέλνει στιγμιαία όλη τη δύναμη στον πίσω άξονα και ο οδηγός που το επιθυμεί θα βγει από την καμπή με ωραιότατο ανάποδο τιμόνι, σαν σε πισωκίνητη ΒMW. Aληθινή απόλαυση. Βάλτε στη σούμα ένα αψεγάδιαστο τιμόνι και κορυφαία φρένα για να έχετε μια λίγο πιο γεμάτη εικόνα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

10 διαθέσιμα άρθρα για BMW  X2

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Στο δρόμο η ανανεωμένη Mercedes E-Class

Με +20 χιλιόμετρα αυτονομίας η Jaguar I-Pace

X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

Ρεκόρ πωλήσεων για την Audi το Νοέμβρη

Η Nissan στόλισε… LEAF

Audi A7 διαλύεται σε test drive (+vids)

Teaser της BMW M4 GT3

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »