H oδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη, σχεδόν ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Όταν ο συντελεστής τριβής της ασφάλτου πάντως μειώνεται, η τετρακίνηση, το καλό πλαίσιο και το υποδειγματικό τιμόνι θα αποκαλύψουν νέους ορίζοντες απόλαυσης για τους επαΐοντες.

Στο δρόμο: Δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι σε SUV

Διαβάστηκε από 15417 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2018
 

Είναι δύσκολη άσκηση να κάνεις τα SUV να τιμούν το «Sport», το πρώτο από τα αρχικά του ονόματός τους και δεν πετυχαίνει εύκολα. Για το λόγο αυτό πολλές φορές λέμε ότι, αν θες κάτι αληθινά σπορ πήγαινε προς τα πιο παραδοσιακά, χαμηλά αμαξώματα της εκάστοτε εταιρείας και όχι σε κάποιο από τα SUV. H X2 όμως, η προσέγγιση της BMW γενικά πάνω στο θέμα αυτό, είναι διαφορετική. ΚατΆαρχάς, αν θέλετε ένα SUV για να κάθεστε πιο ψηλά όπως όλοι, η Χ2 δε θα σας εξυπηρετήσει. Έχει χωστή θέση, σαν από 3άρα και «πολεμική» ατμόσφαιρα εσωτερικά εξαιτίας των μικρών παραθύρων. Ότι η απόσταση του δαπέδου από το έδαφος είναι στα 182 χλστ., δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις αφού στο δρόμο οι κλίσεις είναι ελάχιστες.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδιαιτέρως σφικτή. Προσεκτικά εκτελεσμένη όμως ώστε να μην ενοχλεί εντός πόλης και φυσικά να αποζημιώνει πλήρως σε μια πιο «στριφτερή» διαδρομή. Η τετρακίνηση φέρνει μαζί της άριστες εκκινήσεις και μια έξτρα αίσθηση σιγουριάς στην προσέγγιση μιας στροφής και ειδικά στην έξοδο όπου μπορείς να είσαι με μπόλικο γκάζι. Δε θα σας μπουν ιδέες για εκτός δρόμου κίνηση – όχι με τις 19άρες ζάντες- και σίγουρα όχι με τόσο σπορ στήσιμο. Κι ας υπάρχει και σύστημα ελέγχου καθόδου. Αντιθέτως: εικόνες χειμερινών εξορμήσεων με τη Χ2 να οργώνει χιονισμένες ανηφοριές, τις φτιάχνεις πολύ πιο εύκολα.

Μεγάλο προσόν το πλαίσιο: άκαμπτο και ομοιογενές. Όχι πολύ ελαφρύ σε αίσθηση αλλά σίγουρα πολύ ευέλικτο. Σε ελληνικό δρόμο μάλιστα, όπου συχνά η υφή είναι γλυστερή, υπάρχει και πλούσιο παιχνίδι. Η Χ2 μπορεί να προτοποθετηθεί, η τετρακίνηση επειδή αναγνωρίζει πολύ σπινάρισμα εμπρός, στέλνει στιγμιαία όλη τη δύναμη στον πίσω άξονα και ο οδηγός που το επιθυμεί θα βγει από την καμπή με ωραιότατο ανάποδο τιμόνι, σαν σε πισωκίνητη ΒMW. Aληθινή απόλαυση. Βάλτε στη σούμα ένα αψεγάδιαστο τιμόνι και κορυφαία φρένα για να έχετε μια λίγο πιο γεμάτη εικόνα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »