Η νέα, δικίνητη, sDrive 18d είναι η πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της BMW Χ3.

Εξαιρετική στα οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά παραμένει ακόμη και η «βασική» πετρελαιοκίνητη BMW Χ3.

Κορυφαίο σε ποιότητα και συναρμογή, το εσωτερικό της BMW Χ3 sDrive18d, δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου.

Εντυπωσιακή ροπή, τόσο σε ποσότητα, όσο και χαρακτηριστικά, από το 2λιτρο turbodiesel που είναι και ιδιαίτερα οικονομικός.

Εξαιρετικό το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, που όμως κοστίζει 2.623 ευρώ παραπάνω.

¶νετοι χώροι για 5 επιβάτες στην καμπίνα της Χ3.

Δοκιμή: BMW X3 sDrive18d auto

33.314 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2013)

Η νέα, δικίνητη, sDrive 18d είναι η πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της BMW Χ3, συνδυάζοντας την ποιότητα και την κορυφαία οδική συμπεριφορά με έναν πετρελαιοκινητήρα διαμάντι.

Η νέα έκδοση sDrive18d της Χ3 προσφέρει την πλέον προσιτή επιλογή στη γκάμα του μοντέλου ελεύθερου χρόνου της ΒMW. Δεν διαθέτει τετρακίνηση, με τη σχετική απαλλαγή φυσικά σε κόστος και βάρος, ενώ εξοπλίζεται με έναν 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου, που μπορεί να μην γλιτώνει από τα σχετικά χαράτσια, αλλά είναι ιδιαίτερα οικονομικός στην κατανάλωσή του. 

Στην έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο καίει μόλις 5,1 λτ./100 χλμ. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο της BMW με 8 σχέσεις. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 5,4 λτ./100 χλμ. 

Στο τιμολογιακό κομμάτι, με κόστος 39.544 ευρώ (με απόσυρση) για τη χειροκίνητη έκδοση του μοντέλου, η νέα BMW Χ3 sDrive 18d είναι 2.400 ευρώ φθηνότερη από την αμέσως επόμενη 2λιτρη, βενζινοκίνητη και τετρακίνητη xDrive20i των 184 ίππων και 6.220 ευρώ από την 2λιτρη και επίσης τετρακίνητη xDrive20d των 184 ίππων. 

Στον εξοπλισμό της sDrive 18d δεν έχει γίνει καμία έκπτωση και το αυτοκίνητο διαθέτει ένα πλούσιο κατάλογο με στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda