Εξαιρετική στα οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά παραμένει ακόμη και η «βασική» πετρελαιοκίνητη BMW Χ3.

    Στο δρόμο

    33.305 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2013)

    Στο δρόμο, η «βασική» Χ3 δείχνει να διατηρεί όλα τα κύρια χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου, ως αποτέλεσμα του κορυφαίου πλαισίου, του δυναμικού ηλεκτρικού τιμονιού, των καλορυθμισμένων αναρτήσεων και των προηγμένων ηλεκτρονικών. Έτσι, το crossover της BMW παραμένει ακλόνητο στο δρόμο ανεξαρτήτως διαδρομής, με γρανιτένια αίσθηση και ενεργή πληροφόρηση του οδηγού για όλα τα τεκταινόμενα.

    Η απουσία της τετρακίνησης στην άσφαλτο θα γίνει αισθητή, μόνο σε πολύ γλιστερά κομμάτια και μόνο αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Τότε με τη βοήθεια και της ροπής, δεν είναι δύσκολες οι πλαγιολισθήσεις, που σίγουρα δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από μια Χ3.
    Κατά τα άλλα, η X3 ξέρει να κρύβει το βάρος της, κρατάει δυναμικά, γέρνει ελάχιστα για αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, έχει τιμόνι που εμπνέει οδηγικά από μόνο του, ενώ για μια ακόμη φορά τα ανθεκτικά και αποτελεσματικά φρένα αποτελούν έναν έξτρα αρωγό ασφαλείας.

    Στο κομμάτι της άνεσης, παρά τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν θα ενοχλήσουν τους επιβάτες, ενώ η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, αντάξια της τιμής και του κύρους που αποπνέει το αυτοκίνητο. Το καλό είναι ότι, η ποιότητα κύλισης παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και όταν οι τροχοί πατήσουν χώμα, όπου η X3 τα καταφέρνει καλά τηρουμένων των αναλογιών και των ασφάλτινων ελαστικών της.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    NISSAN