Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X3 στην τετρακίνητη έκδοση με τον δίλιτρο turbo diesel κινητήρα ισχύος 190 ίππων.

Πιο ραφιναρισμένη είναι οδηγικά η νέα BMW X3, χωρίς να χάνει ωστόσο τον ιδιαίτερο οδηγικό της χαρακτήρα.

Zoom στις λεπτομέρειες της BMW X3 xDrive20d.

Zoom στις λεπτομέρειες της BMW X3 xDrive20d.

Δοκιμή: Νέα BMW X3 xDrive20d

Διαβάστηκε από 15940 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2018

Το σημαντικότερο μοντέλο της γκάμας «Χ» της BMW περνάει στην τρίτη φάση της λαμπρής καριέρας του, προσεγγίζοντας το άριστο στα μεσαία premium crossover σε όλα τα επίπεδα.

 
What is new
- 2,0 λιτρος diesel με 190 ίππους
- Αποκλειστικά 4κίνητη
- Καίει 7,8 λτ./100 χλμ.
- Από 59.900 ευρώ

Η Χ3 βρίσκεται 15 χρόνια στην αγορά με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 1,5 εκ. μονάδες παγκοσμίως. Αντίθετα με την X5 που βγήκε πρώτη (το 1999) για να «κόψει» λίγο τη φόρα της ML της Mercedes, η BMW ήταν αυτή που έβαλε πρώτη ένα μεσαίο premium SUV στην γκάμα της, μια κίνηση που όχι μόνο προφανώς «της βγήκε» αλλά οδήγησε και όλους τους ανταγωνιστές της να πράξουν το ίδιο. Η ΒMW Χ3 τώρα, ωριμάζει μέσα από την τρίτη της γενιά και εκσυγχρονίζεται, διατηρώντας ωστόσο τις βασικές αρχές της δημιουργίας της από το μακρινό 2003. Παράλληλα, εφαρμόζει με τη σειρά της όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφάλειας που έχουμε γνωρίσει από τα νεότερα μοντέλα της εταιρείας, «θωρακίζοντας» την αψεγάδιαστη εικόνα της σε όλα τα επίπεδα. Την δοκιμάζουμε στην βασική πετρελαιοκίνητη έκδοσή της με κινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 190 ίππων και τετρακίνηση, με τιμή από 59.900 ευρώ.

Εμφάνιση: Υπογραμμίζοντας τον δυναμισμό της
H BMW δεν είχε πολλά να κάνει με την εμφάνιση της νέας γενιάς της Χ3 και ακολουθώντας την τακτική που ακολουθεί και στα «συμβατικά» της μοντέλα, πέρασε στοιχεία από την μεγαλύτερη Χ5 σε αυτή. Οι αυξημένες τις διαστάσεις σε σχέση με το παρελθόν με συνολικό μήκος 4.708 χλστ. την καθιστούν μεγαλύτερη από την πρώτη Χ5 του 1999… Η πληθωρική της παρουσία ωστόσο πηγάζει και από τις ενέσεις δυναμισμού που δέχθηκε αυτή η γενιά, με έντονες ακμές και νεύρα σε όλο της το αμάξωμα αλλά και με σπορ στοιχεία που συναντάμε στην έκδοση Μ Package της δοκιμής. Παράλληλα όλα τα παραπάνω συνδυάζονται για άλλη μια φορά εξαιρετικά με την εκλεπτυσμένη της εικόνα, δημιουργώντας εν τέλει ένα σύνολο που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο αλλά καταφέρνει και δείχνει «φρέσκο». Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης πάντως αποτελούν οι δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και η μεγαλύτερη μάσκα της εταιρείας εμπρός που φέρει και ενεργά πτερύγια.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Γιωργος

    Πολύ ωραίο το έχουν κάνει αν και με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις το Q5 που είναι συνολικά πιο high tech και έχει μια πιο premium αύρα.

      6
  • Gianni

    Με λιγότερα παίρνεις το ΝΧ με λιγότερη κατανάλωση, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, εγγύηση ιάπωνα κατασκευαστή και εμφάνιση που τραβάει τα βλέμματα απ όπου κ αν περάσει

      1
  • kernel

    Αμαξάρα αλλά κλασικίζει πολύ θα ήθελα να είναι λίγο πιο sport και πιο επιθετική η σχεδίαση της. Όχι πως αν είχα τα λεφτά δε θα την αγόραζα απλά λέμε για να έχουμε να λέμε...