Τα 374 άλογα, που αποδίδει συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα κίνησης, εξασφαλίζουν επιδόσεις ανάλογες ενός supercar με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,9 δλ..

Ψαρωτική, αν μη τι άλλο, η BMW i8 Roadster με τις προς τα επάνω ανοιγόμενες και ειδικά εξελιγμένες, χωρίς πλαίσιο, πόρτες.

Όπως η κουπέ, έτσι και η «ανοιχτή» i8 είναι ένα plug in υβριδικό μοντέλο με θερμικό μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα.

Kινητήρας: Επιδόσεις supercar με κατανάλωση μικρομεσαίου

28.505 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2018)

Tα βασικά είναι λίγο πολύ γνωστά: Όπως η κουπέ, έτσι και η «ανοιχτή» i8 είναι ένα plug in υβριδικό μοντέλο με θερμικό μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα. Έτσι κινείται είτε με τον συνδυασμό των παραπάνω, είτε αμιγώς ηλεκτρικά με μηδενική κατανάλωση και ρύπους. Η BMW εξέλιξε το σχετικό σύστημα και η i8 Roadster επωφελείται από τις βελτιώσεις, που χαρακτηρίζουν και την κουπέ έκδοση.

Αρχικά, εφοδιάζεται με μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται κεντρικά στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, με χωρητικότητα 11,6 kWh (από 7,1 kWh πριν) με αποτέλεσμα να αποδίδει περισσότερη δύναμη και μεγαλύτερη αυτονομία. Ετσι, έχουμε μια αύξηση ισχύος του ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς κατά 12 ίππους (143 ίπποι από αυτό το μοτέρ), ενώ ο 3κύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης με τεχνολογία TwinTurbo των 1,5 λτ. αποδίδει και πάλι 231 ίππους και δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Η συνολική ισχύς έτσι ανέρχεται στα 374 άλογα, τα οποία εξασφαλίζουν επιδόσεις ανάλογες ενός supercar, όπως έδειξαν και τα ηλεκτρονικά δορυφορικά μας όργανα: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ. και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι ανάλογα εκρηκτικές με τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,5 δλ και 2,9 δλ. αντίστοιχα, χάρη στο γρήγορο kickdown του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το οποίο έχει και paddles στο τιμόνι για εναλλαγές σχέσεων με τα ακροδάκτυλα.
 
Η μεγαλύτερη όμως έκπληξη έρχεται όταν κοιτάς την ένδειξη της μέσης κατανάλωσης, που ακόμη και σε συνεχή πίεση δεν ξεπερνά τα 10 λτ./100 χλμ.! Για να μην πούμε πως στην καθημερινότητα μέσα στην πόλη είναι από μηδενική και μέχρι 3-4 λτ./100 χλμ.! Βλέπετε, μέσω των μεγαλύτερων μπαταριών, το i8 Roadster μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά ακόμη και πάνω από 40 χλμ. (53 χλμ. υπόσχεται η BMW). Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, η i8 Roadster αποκτά και τον ανάλογο χαρακτήρα (Comfort, Sport ή ECO PRO) ενώ με την επιλογή του eDrive κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα σε ταχύτητες έως και τα 120 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
moto