2 φωτογραφίες »

Με πλήρη ψυχραιμία το DS 7 E-Tense μπορεί να στρίψει πολύ γρήγορα.

Στο δρόμο: Σούπερ γρήγορα και άνετα

42.807 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2020)

Εδώ δε χρειάζεται καμία προσαρμογή. Τα χειριστήρια που έχουν να κάνουν με την οδήγηση του plug-in υβριδικού DS 7 είναι όμοια με των πιο συμβατικών εκδόσεων. Η κύλιση είναι ήσυχη, ενώ γενικά όλη η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό είναι πολύ φιλική προς τα αυτιά των επιβαινόντων, τόσο λόγω των διαστημάτων ηλεκτρικής κίνησης, όσο και της ηχομόνωσης. Μερίδιο του επαίνου πρέπει να πάει όμως και στο αυτόματο κιβώτιο το οποίο δεν ευνοεί την εμφάνιση βουητών κλπ.

Το σύνολο της γραμμής κίνησης είναι αυτό που δίνει τον τόνο στις βόλτες με το εν λόγω DS 7. Μπορείς να κινηθείς ήπια ή και πραγματικά πολύ γρήγορα αν το ζητήσεις. Βέβαια το γρήγορα δε συνεπάγεται και σπορτίφ χαρακτήρα. Όλα είναι προσανατολισμένα στην άνεση. Η ανάρτηση η οποία «σκανάρει» το δρόμο εμπρός δίνει κι εδώ το «παρών» και όσο κι αν σφίγγουν τα χαρακτηριστικά στο Sport mode (μαζί και για το τιμόνι) είναι εμφανές ότι το E-Tense δεν έχει σκοπό να κυνηγήσει το απόλυτο πέρασμα σε μια ορεινή διαδρομή. Σε μια τέτοια συνθήκη πάντως θα βρει τον τρόπο να σε γοητεύσει, κυρίως με την αποτελεσματικότητά του, την ψυχραιμία του σε όλες τις συνθήκες και φυσικά με τα απίστευτα πολλά χιλιόμετρα ταχύτητας που μπορεί να μαζέψει από στροφή σε στροφή.

Μια ιδιαιτερότητα είναι η επιλογή των ελαστικών: 205/55 R 19. Ορίζεται έτσι ένας ψηλός τροχός με θεωρητικά λεπτό πέλμα, προφανώς με στόχο την οικονομία καυσίμου. Το DS 7 1,6 με 225 ίππους π.χ., το είχαμε μετρήσει με ελαστικό 235/55 σε 18άρα ζάντα. Σε πιεσμένο ρυθμό αυτό δε θα ενθουσιάσει, ωστόσο δεν επηρεάζει αρνητικά κιόλας. Οι αντιδράσεις είναι ώριμες και ήρεμες. Συνοψίζονται σε μια ήπια υποστροφή (όπου βέβαια αν κοιτάξεις το κοντέρ εκείνη την ώρα, συνήθως βλέπεις ότι πας πολύ γρήγορα), με το ESP να επεμβαίνει πολύ διακριτικά όταν χρειάζεται ενώ, ένα στρογγυλό 37άρι σε μέτρα ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα έρχεται να δείξει ότι όλα δουλεύουν ρολόι.

Υπάρχει και τετρακίνηση, όπως είπαμε. Στο δρόμο φαίνεται ότι αυτό δουλεύει, όπως φάνηκε και στο πεδίο των μετρήσεων, όπου το σπινάρισμα έλαμψε δια της απουσίας του σε όλα τα σπριντ. Τώρα, να πάει κάποιος με το DS 7 Crossback E-Tense στο χώμα; Εντάξει, δεν του πάει. Για χιόνι όμως και βροχή θα είναι εξαιρετικό.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto