7 φωτογραφίες »

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

28.113 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2021)

Κινητήρας-Επιδόσεις:  Αποκλειστικά με τον Skyactiv-G των 132 ίππων 
Το Mazda MX-5 Edition-100 δεν διαφέρει στα μηχανικά του μέρη από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Έτσι κάτω από το μυώδες καπό του βρίσκεται ο 1,5 λίτρων Skyactiv-G κινητήρας που αποδίδει 132 ίππους και μόλις 152 Nm ροπής τα οποία μάλιστα είναι διαθέσιμα σε υψηλές στροφές (4.000 σ.α.λ.). Αυτό συνεπάγεται πως για να εκμεταλλευθείς την ικανοποιητική απόδοση του συνόλου στην πράξη, θα πρέπει να βρίσκεσαι εντός της περιοχής 4.000-7.000 σ.α.λ. και να επιστρατεύεις συχνά τον κορυφαίο σε κούμπωμα και αίσθηση επιλογέα joystick του 6τάχυτου κιβωτίου του. Οι επιδόσεις πάντως είναι καλές όμως ακόμα καλύτερη είναι η κατανάλωσή του που δεν ξεπερνά τα 8,0 λίτρα/100 χλμ. βενζίνης, αν και στο τέλος της ημέρας σίγουρα θα θυσίαζες μερικά λίτρα βενζίνης παραπάνω για έναν πιο σπορ χαρακτήρα που να συνάδει με την εμφάνιση και την οδική του συμπεριφορά. Και αν αυτό μπορεί να το βρει κανείς στις εκδόσεις με τον 2λιτρο Skyactiv-X των 180 ίππων του MX-5, δεν μπορεί να το συνδυάσει με τη μοναδικότητα της έκδοσης Edition-100.

Στο δρόμο: Παραμένει και ιδιαίτερο οδηγικά 
Το MX-5 παραμένει ένα από τα πιο ιδιαίτερα οδηγικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο όμως αυτό στην περίπτωση του με τον Skyactiv-G κινητήρα αφορά μόνο την αίσθηση και όχι τόσο την αποτελεσματικότητά του. Βλέπετε το ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιό του και το στήσιμό του, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να «εκτεθούν» από τους 132 ίππους του κινητήρα, προσφέροντας έτσι περισσότερο έναν πολιτισμένο οδηγικό χαρακτήρα παρά ένα παιχνιδιάρικο σύνολο. Ουσιαστικά λοιπόν το MX-5 και στην έκδοση Edition-100 εκπλήσσει ευχάριστα με την άνεση της ανάρτησής του, την αμεσότητά του και την σχεδόν μηχανική οδηγική του αίσθηση. Το ιδανικό του ζύγισμα και το χαμηλό κέντρο βάρους του, εξασφαλίζουν καλή ισορροπία στο όριο με ομαλές αντιδράσεις, προβάλλοντας ένα πιο φιλικό για τον χρήστη οδηγικό προφίλ σε όλα τα επίπεδα. Η υποστροφική διάθεση στα «πολλά», προειδοποιεί και αντιμετωπίζεται εύκολα από το κοφτερό εμπρόσθιο μέρος, ενώ ως πισωκίνητο, η υπερστροφή στα «λίγα» προκύπτει μόνο αν την εκβιάσεις και έχει προοδευτικής έκτασης γωνίες και μικρή διάρκεια. 

Η γνώμη μας 
Η έκδοση Edition-100 του MX-5 δίνει μια ακόμα πινελιά μοναδικότητας σε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει να πηγαίνει κόντρα στην τάση της αυτοκίνησης. Μπορεί ο κινητήρας να μην ξεδιπλώνει πλήρως τον απολαυστικό οδηγικό του χαρακτήρα, όμως παραμένει ένα αυτοκίνητο που αξίζει να το έχεις στο γκαράζ σου ιδιαίτερα σε αυτή την έκδοση κι ας κοστίζει 35.950 ευρώ.

+ Σχεδίαση, οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, ακαμψία, αίσθηση τιμονιού και επιλογέα, άνεση και ποιότητα κύλισης, φρένα, συγκρατημένη κατανάλωση, εξοπλισμός, ειδικά στοιχεία έκδοσης Edition-100
- Έλλειψη δύναμης και ροπής χαμηλά, τραχύτητα και αδιάφορος ήχος κινητήρα, τιμή, χώροι για αντικείμενα, πρακτικότητα

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
skoda