Με 215 χλστ. απόσταση από το έδαφος και «έξυπνη» τετρακίνηση, το Compass δεν έχει πρόβληµα να πάει µακριά από την άσφαλτο. Τα όρια θα βάλουν τα -ουσιαστικά- ασφάλτινα ελαστικά, αλλά και η απουσία ρεζέρβας ή τροχού ανάγκης (δεν είναι στάνταρ). Οι µη Trailhawk εκδόσεις δεν έχουν κοντά και επίσης έχουν σχετικά µικρή γωνία προσέγγισης (16,8 µοίρες), όποτε χρειάζεται προσοχή για να µην ξύνεις την εµπρός ποδιά. Από την άλλη ενθουσιασµό προκαλεί η στιβαρότητα και η ακαµψία του πλαισίου, ενώ το τιµόνι φιλτράρει τις ανωµαλίες και δε φέρνει πολλές δονήσεις στα χέρια του οδηγού.

Στο δρόµο: Ανετο & με πολύ καλή ποιότητα κύλισης

125.708 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2018)

Η ησυχία που υπάρχει στην καμπίνα όταν ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο (τόσο από τα λάστιχα, όσο και από τον αέρα) και ο τρόπος που η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου είναι δύο στοιχεία του Compass που μπορούν να συγκριθούν με αντίστοιχες ή μεγαλύτερες SUV κατασκευές, διπλάσιας μάλιστα τιμής.
 
Πιο αναλυτικά, τώρα, η ανάρτηση έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν είναι πλαδαρή, και έτσι αφενός μπορείς να περάσεις αβίαστα πάνω από τις ανωμαλιές, αφετέρου το κράτημα στις στροφές είναι αρκετά δυναμικό. Κλίσεις σαφώς και υπάρχουν, δεν ενοχλούν όμως, ενώ σε συνδυασμό με την τετρακίνηση μπορείς να κινηθείς και αρκετά σβέλτα, όσο βέβαια το επιτρέπει το τιμόνι καθώς αυτό αν και γρήγορο από άκρη σε άκρη, είναι μέτριο σε πληροφόρηση. Με λίγα λόγια δηλαδή μπορείς να κινηθείς γρήγορα αν το επιλέξεις, όμως οι ήπιοι ρυθμοί ταιριάζουν περισσότερο στο προφίλ του. 

Έπειτα, όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου στον αυτοκινητόδρομο, όπως είπαμε η ησυχία στην καμπίνα είναι αυτό που εκτιμούν οι επιβάτες, ενώ η σταθερότητα στους πλευρικούς ανέμους και η καλή κατευθυντικότητα είναι αυτό που θα εκτιμήσει ο οδηγός. Τέλος, πολύ καλή ήταν η επίδοση των φρένων (37,1 μέτρα), ωστόσο το αµάξωµα έχει την τάση να «βουτάει» στο απότοµο φρενάρισµα χάρη στην ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto