Δοκιμάζουμε το νέο Jeep Compass στην έκδοση με τον 2-λιτρο turbo diesel κινητήρα απόδοσης 140 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Πως τα καταφέρνει εντός και εκτός δρόμου; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει;

Η ανάρτηση του Jeep Compss έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας.

Οι αναλογίες του νέου Compass είναι πολύ ισορροπημένες, κάτι που σίγουρα ωφελεί τον premium χαρακτήρα, τον οποίο ευαγγελίζεται η Jeep.

Λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης

Λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης

Λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης

Λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης

Το πρώτο Jeep Compass παρουσιάστηκε το 2007. Το νέο ευτυχώς κράτησε μόνο το όνομα!

Δοκιμή: Νέο Jeep Compass

103.381 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2017)

Δείτε το νέο Jeep Compass, που με τον γνήσιο Jeep χαρακτήρα του κέρδισε μια θέση ως υποψήφιο για το Best Car 2018.

What is new
- Στο πάτωμα του Renegade
- Σύγχρονα συστήματα ασφάλειας
- 2,0 MJT με 140 ίππους
- Μόνιμη τετρακίνηση με προγράμματα λειτουργίας
- Με 37.100 ευρώ

Το πρώτο Compass ήταν πείραμα για τη φίρμα-θρύλο της εκτός δρόμου κίνησης και το οποίο εκ του αποτελέσματος χαρακτηρίζεται όχι και τόσο επιτυχημένο. O soft -για μοντέλο Jeep- χαρακτήρας, η κάπως «μυστήρια» σχεδίαση, η μετριότητα που χαρακτήριζε την συνολική του παρουσία, αλλά και τα… 2 μόλις αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP (2012) σίγουρα δεν ήταν μια προίκα για την οποία η διάδοχος κατάσταση θα ήταν υπερήφανη. Για αυτό και στο νέο Jeep Compass όλα άλλαξαν, εκτός από το όνομα. Σήμερα και με δεδομένα την εξαγορά της Jeep από τη Fiat το 2013 και το λανσάρισμα του Renegade, το μικρομεσαίο SUV της φίρμας που έχει συνδέσει το όνομά της με μια ολόκληρη κατηγορία ανοίγει ένα δεύτερο, ολοκαίνουργιο κεφάλαιο.

Βασισμένο στο Renegade, σχεδιασμένο σαν Grand Cherokee
Η Jeep τοποθετεί το νέο Compass των 4,4 μέτρων πάνω από το Renegade και κάτω από το μεγαλύτερο Cherokee καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το κενό στη γκάμα.  Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει συγγένεια πολύ κοντινού βαθμού με το Renegade, απόρροια της χρήσης της ίδιας, σπονδυλωτής πλατφόρμας η οποία επιτρέπει οχήματα με διαφορετικό μεταξόνιο και άλλες κρίσιμες διαστάσεις, να χτιστούν πάνω στην ίδια βάση, μειώνοντας χρόνους και κόστη εξέλιξης και παραγωγής. Έτσι στο Compass, το μήκος αμαξώματος και του μεταξονίου είναι μεγαλύτερο κατά 139 και 66 χιλ. αντίστοιχα έναντι του Renegade. Αναφορικά με τη σχεδίαση, το σίγουρο είναι πως το νέο Compass δεν περνά απαρατήρητο με το αλά Grand Cherokee μπροστινό μέρος να χαρακτηρίζεται από την κλασική γρίλια και τα φώτα.  Παράλληλα, οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών και το χωρίς πειραματισμούς πίσω μέρος συμβάλουν τα μάλα, ώστε οι αναλογίες του νέου Compass να είναι πολύ ισορροπημένες, κάτι που σίγουρα ωφελεί τον premium χαρακτήρα, τον οποίο ευαγγελίζεται η Jeep θέλοντας να ανταγωνιστεί μοντέλα, όπως το Αudi Q3, η BMW X1 και η Mercedes GLA.

Mε 37.100 ευρώ
Το 4X4 μοντέλο της δοκιμής (2,0 MJT 140 PS με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο) είναι προς το παρών είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Limited, που κοστίζει 37.100 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, έγχρωμη TFT οθόνη πληροφοριών μέσα στον πίνακα οργάνων, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment και πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι τιμές του Compass ξεκινούν από 25.900 ευρώ για την προσθιοκίνητη βενζινοκίνητη έκδοση Sport με 1,4 MultiAir2, 140 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η τετρακίνητη βενζινοκίνητη έκδοση με 1,4 λτ. MultiAir2 κινητήρα 170 ίππων κοστίζει 36.900 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda