Ο κινητήρας εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και κατανάλωσης. Έχει μεν πολλά κυβικά, όμως και μικρότερο turbo και άρα άμεση απόκριση και γραμμική λειτουργία. Λίγος θόρυβος μπαίνει στην καμπίνα.

Κεφάλαιο 4ο: 2.200 κυβικά εκατοστά

110.750 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2019)

Ναι, είναι πολλά τα κυβικά και εξαιτίας αυτών το 6άρι αδικείται, τιμωρείται, φορολογείται. Το έχουμε ξαναγράψει. Αλλά αγαπητοί αναγνώστες, η Mazda δεν φτιάχνει κινητήρες για το ελληνικό φορολογικό σύστημα. Δεν την νοιάζει. Κοιτάει με τον δικό της τρόπο να φτιάξει ένα μοτέρ που είναι καθαρό και αποδοτικό.

Έτσι λοιπόν, κάτω από το καπό ο 2,2 Skyactiv-D που αποδίδει 184 άλογα και 445 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. μας κέρδισε με τις επιδόσεις, την κατανάλωση και την απόκριση (σ.σ. περισσότερα κυβικά = μικρότερο turbo, άρα και turbo lag), αν και κροταλίζει παραπάνω από όσο πρέπει στο γκάζι και δεν έχει κάποιο οδηγικό mode (eco, sport κτλ.). Είπαμε, όμως, οι Ιάπωνες έχουν τη δική τους οπτική σε κάποια πράγματα και δεν ακολουθούν το ρεύμα. Όσο τέλος για το 6άρι κιβώτιο; Τα καταφέρνει καλά, όντας ομαλό στην καθημερινότητα και αποτελεσματικό στη χειροκίνητη λειτουργία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto