3 φωτογραφίες »

Η Mazda σχεδιάζει όμορφα αυτοκίνητα και το CX-30 δεν αποτελεί εξαίρεση. Όσο το κοιτάς, τόσο σου αρέσει το νέο crossover της ιαπωνικής φίρμας, που αποθεώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo. Όλα τα λεφτά είναι η χαρακτηριστική μάσκα, η αλα κουπέ κλίση της οροφής και τα πίσω φανάρια.

Στο δρόμο: Ευχάριστα «σφιχτό» και άκρως αποτελεσματικό

45.620 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2020)

Η απίθανη απόκριση του κινητήρα, η super πολιτισμένη λειτουργία του και φυσικά οι τονισμένες επιδόσεις του Skyactiv-X με την καύση της BP Super Unleaded 98, κάνουν ακόμη πιο ευχάριστη την οδηγική εμπειρία του Mazda CX-30 με την εξαιρετική θέση οδήγησης και την αλάνθαστη εργονομία. Φυσικά η ευχάριστη και αποτελεσματική οδική συμπεριφορά δεν αποτελεί έκπληξη, αφού το CX-30 έχει σαν βάση το Mazda 3. Ούτε το αυξημένο ύψος με 175 χλστ. από το έδαφος, ούτε το περισσότερο βάρος φαίνονται και έτσι το CX-30 στρίβει, κρατάει και φρενάρει με ξεχωριστό, για τα crossover δεδομένα, τρόπο. Οι 180 ίπποι ούτε καν ιδρώνουν το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, τη στιγμή που το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι και το εξελιγμένο σύστημα torque vectoring GVC-plus κάνουν «παπάδες».

Η γενικότερα σφιχτή αίσθηση του συνόλου επιβεβαιώνεται με συγκρατημένη κλίση στις στροφές, ουδέτερο κράτημα, κορυφαία πρόσφυση και ευκολία διατήρησης υψηλής μέσης ταχύτητας, όχι όμως και με ταλαιπωρία των επιβατών: Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, χωρίς «χτύπους» από την ανάρτηση, αν και θα θέλαμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα. Θα αποδώσουμε τα εύσημα και στα φρένα, όχι για την περίεργα σπογγώδη αίσθηση του πεντάλ, αλλά για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους. Με ασφάλτινα ελαστικά, κίνηση μπροστά και απουσία κάποιου εξελιγμένου συστήματος πρόσφυσης, εκτός δρόμου δεν περιμένεις πολλά, αλλά τα 175 χλστ. είναι αρκετά για περιηγήσεις σε πατημένους χωματόδρομους και κακοτράχαλα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda