4 φωτογραφίες »

Χάρη στη μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία και την υψηλή ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινείται χωρίς τον βενζινοκινητήρα, η A 250 e δίνει στην ουσία τη δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτροκίνηση στην καθημερινότητα.

Κινητήρας: Μια «βολίδα» που δεν καίει

91.307 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2020)

Οι μηχανικοί της Mercedes τοποθέτησαν στην Α-Class μια μπαταρία 15,6 kWh, που δίνει ενέργεια σε έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων ο οποίος έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στο 8άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον state-of-the-art 1,33 λτ. θερμικό κινητήρα που αποδίδει 160 άλογα. Συνδυαστικά το κινητήριο σύνολο αποδίδει 218 άλογα και 450 Nm ροπής.

Οι μπαταρίες φορτίζουν σε 1:45` από ένα wallbox των 7,4 kW., όμως και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5:30` για να φορτιστούν πλήρως. Με ταχυφορτιστή 24 kW δε, η φόρτιση του 80% γίνεται σε μόλις 25 λεπτά. Τι γίνεται στην πράξη όμως; Έχοντας απόθεμα ενέργειας στην μπαταρία, η A 250 e ξεκινάει ηλεκτρικά και επιταχύνει αθόρυβα μέχρι και τα 140 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία είναι μεγάλη (με σύνεση και ECO πρόγραμμα καταφέραμε μέχρι και 70 πραγματικά χιλιόμετρα χάρη και στο αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας). Ουσιαστικά μπορείς να κινείσαι ηλεκτρικά στην καθημερινότητα χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας.

Από την άλλη, όταν ο οδηγός πατήσει με αποφασιστικότητα το γκάζι οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές ( ενδεικτικά αναφέρουμε: 0-100 σε 6,8 δλ., 60-100 και 80-120 σε 3,3 και 4,0 δλ αντίστοιχα). Και όλα αυτά με μέση κατανάλωση που ξεπερνά ελάχιστα τα 5,5 λτ./100 χλμ. Με φορτισμένες τις μπαταρίες μάλιστα σπάνια βλέπεις την ένδειξη της κατανάλωσης να δείχνει πάνω από 1,5 λτ./100 χλμ…

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
vw