Το πίσω άκρο είναι ελαφρώς πιο «ζωντανό» από ότι στη χάτσμπακ έκδοση της A-Class.

Κομψό αλλά όχι βαρετό στιλ: Το τετράθυρο σχήμα είναι απόλυτα κλασικό οπότε θέλει ωραία προσέγγιση για να μη δείχνει ξεπερασμένο.

Δοκιμή: Νέα Mercedes A-Class Sedan

Διαβάστηκε από 114029 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2019
 

Πολλοί ίσως πιστεύουν ότι το σεντάν σχήμα τείνει προς εξαφάνιση. Υπολογίζουν όμως χωρίς τη Mercedes, η οποία στηρίζει σθεναρά τις μπερλίνες και διευρύνει το χαρτοφυλάκιό με τη νέα τετράθυρη A-Class.

Κακά τα ψέματα, όταν λέμε Mercedes εννοούμε πρωτίστως τα σεντάν μοντέλα. C-Class, E-Class, S-Class και όλες οι τετράθυρες παραλλαγές τους από τη CLS έως τη μικρομεσαία CLA: αυτά είναι τα αυτοκίνητα τα οποία κουβαλούν μέσα τους τον πιο αυθεντικό κώδικα DNA της φίρμας κι ας έχει γεμίσει ασφυκτικά η γκάμα της και από SUV.

Η Mercedes λοιπόν, αποφάσισε να χτίσει πάνω σε αυτό το σχήμα κι άλλο. Η αρχική κάθοδος στα μικρομεσαία έγινε με τη CLA η οποία αποκτά μία λίγο μικρότερη αδελφή με τη μορφή της A-Class Sedan που δοκιμάζουμε εδώ.

Η αλήθεια είναι ότι τα σεντάν είναι μία από τις κλάσεις που έχουν αποτελέσει καλό «μεζέ» για την όρεξη των SUV, ειδικά στην Ευρώπη, με την Ελλάδα να ακολουθεί την τάση. Παγκοσμίως όμως η εικόνα δεν είναι η ίδια σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες. Οι Αμερικανοί λατρεύουν τα σεντάν, γεγονός που εξηγεί και την απόφαση της Mercedes να παράγει την A-Class Sedan και σε δεύτερο εργοστάσιο πέραν της Γερμανίας, στο Μεξικό αυτήν τη φορά. Αντίστοιχα για την Κίνα υπάρχει ήδη A-Class sedan με μακρύ μεταξόνιο.

Με την πρώτη ματιά, είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το σχέδιο της Mercedes καθώς η A-Class Sedan μοιάζει πολύ σχηματικά με τη CLA. Οι Γερμανοί έβαλαν τα μοντέλα τους σε σκαλοπάτια 13-14 πόντων ανάμεσα τους: Η πεντάθυρη A-Class έχει μήκος 4.419 χλστ., η σεντάν ανεβαίνει στα 4.549 ενώ η νέα CLA έχει ανέβει στα 4.688 χλστ.. H CLA δηλαδή, στη δεύτερη γενιά της, πήρε πέντε ποντάκια για να διευκολύνει και να ανοίξει κι άλλο το ζωτικό χώρο στη νέα τετράθυρη έκδοση που μπήκε από κάτω. Το μεταξόνιο πάντως είναι παντού ίδιο, 2.729 χλστ. όπως και στη χάτσμπακ έκδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio;

H Ford Mustang Electric;

Με ίδια μηχανικά, C5 Aircross, Grandland X ή 3008;

Έρχεται ισχυρή diesel BMW Σειρά 3 Touring;

Ανακοίνωσε ηλεκτρική G-Class η Mercedes

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

Nέα Mustang «Lithium»

Μετρήσεις Πορτ μπαγκάζ: Νέος πρωταθλητής στα SUV!

Στο Ring η χειροκίνητη BMW M3; (+vid)

Νέα plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Η Mazda στην Αυτοκίνηση 2019

Η «μυστική 7άρα» με τον V16 κινητήρα

Δοκιμή: Νέο Mazda 6

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

BMW: Κράτα τη BMW σου για πάντα γνήσια

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

περισσότερα »