Αίσθηση χαμηλού βάρους αλλά και καλά μοιρασμένης μάζας σου βγάζει η A-Class Sedan.

To τιμόνι είναι ίσως οριακά πιο αργό από της πεντάθυρης έκδοσης αλλά επιτρέπει πολύ καλό χειρισμό.

Στο δρόμο: Απολαυστικό & σπορτίφ χωρίς ακραίες λύσεις

163.602 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2019)

Ό,τι ισχύει στον τομέα της σχεδίασης βρίσκει εφαρμογή και στο οδηγικό υπόβαθρο της A-Class Sedan: η καλή βάση που έδωσε το πεντάθυρο μοντέλο εξυπηρετεί απόλυτα και την τετράθυρη εκδοχή. Το άκαμπτο πλαίσιο, το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους και τα ανοιχτά μετατρόχια δημιουργούν μια πολύ ευχάριστη αρχή. Η χαμηλή και καλοσχεδιασμένη θέση οδήγησης είναι η συνέχεια, όπως και οι πολύ περιορισμένες κλίσεις ακόμα και σε αυτή τη βασική έκδοση ντίζελ. Γενικά καταλαβαίνεις γρήγορα ότι η γεωμετρία της A-Class είναι αυτό που διαμορφώνει το χαρακτήρα της και επέτρεψε στη Mercedes να φτιάξει ένα αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι κανονικά στο δρόμο χωρίς ακραίες επιλογές στο στήσιμο της ανάρτησης. Η άνεση είναι υψηλού επιπέδου, το τιμόνι είναι εύκολο εντός πόλης αλλά αποδεικνύεται πολύ αξιόλογο μόλις ο ρυθμός ανέβει λίγο. Η A-Class Sedan έχει μια ωραία, ήπια συμπεριφορά. Κρατάει την ουδετερότητά της για μεγάλο χρονικό διάστημα ενώ το αυξημένο μήκος στο πίσω μέρος δύσκολα το αντιλαμβάνεσαι. Περισσότερο εισπράττεις το χαμήλωμα της οροφής και τον σχετικό περιορισμό της ορατότητας προς τα πίσω.

Πολύ καλά αποδείχτηκαν τα φρένα για άλλη μία φορά ενώ σοφή επιλογή οι ζάντες 17 ιντσών με ελαστικό 205/55, ταιριάζει με τον ελληνικό δρόμο ενώ και στο αμάξωμα δείχνει όμορφη από πλευράς μεγέθους. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
OPEL