Η αίσθηση που η Mercedes-AMG A 35 στον οδηγό της είναι κορυφαία. Ακόμα στην πίεση αποδεικνύεται «βιδωμένη» στο δρόμο και με «άγρια» αίσθηση ειδικά στην θέση Sport+ του Dynamic Select.

Στο δρόμο: Αρχόντισσα και αλήτισσα

Διαβάστηκε από 67914 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/8/2019
 

Πατώντας πάνω στη νέα και καλύτερη (πιο ελαφριά, πιο άκαμπτη και μεγαλύτερη) πλατφόρμα MFA και χρησιμοποιώντας όλα τα στοιχεία που έχει εξελίξει η AMG για τα νεότερα αυτοκίνητά της, η νέα A 35 AMG «παντρεύει»  με μοναδικό τρόπο την άνεση και την ποιοτική κύλιση με τη δυναμική οδική συμπεριφορά και τον σπορ οδηγικό χαρακτήρα. Και όπως και σε όλες τις AMG αυτό είναι κάτι που επιτυγχάνεται ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού της και των κατάλληλων επιλογών που προσφέρει μέσω του προγράμματος παραμετροποίησης Dynamic Select έχοντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας: Aπό κυριλέ και αθόρυβο μέχρι σούπερ σπορ και σαματατζίδικο με δυνατά σκασίματα από τις εξατμίσεις.

Επιπλέον των επιλογών Comfort, Sport, Sport+ και Individual η Α 35 διαθέτει το πρόγραμμα « Slippery» για καλύτερη συμπεριφορά σε ολισθηρό οδόστρωμα. Όπως και να έχει, η αίσθηση που η Mercedes-AMG A 35 προσφέρει στον οδηγό της είναι κορυφαία. Ακόμα στην πίεση αποδεικνύεται «βιδωμένη» στο δρόμο και με «άγρια» αίσθηση ειδικά στη θέση Sport+ του Dynamic Select.  Σημαντικό ρόλο φυσικά παίζει η τετρακίνηση 4MATIC με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη να μεταβάλει τη μεταφορά της ροπής στους εμπρός και στους πίσω τροχούς σε ποσοστό έως 50:50 αντίστοιχα.

Το καλό με την A 35 είναι πως μέσα στην άκρα αποτελεσματικότητά της και το politically correct προφίλ της δεν ξεχνά να είναι ρυθμίσιμη και με «γεμάτη» σπορ αίσθηση προσφέροντας ένα σαφώς πιο διευρυμένο ρόλο για τον οδηγό της σε αντίθεση με τον άμεσο αντίπαλό της, το Audi S3 (εν αναμονή φυσικά και της νέας τετρακίνητης επίσης BMW M 135i). Παρά τη σφιχτή αίσθηση και την ελάχιστη κλίση, η Α 35 δε θα σε ταλαιπωρήσει, ενώ για την αποτελεσματικότητά της, τι να πρωτοπεις; Απίθανη πρόσφυση παντού και πάντα με μέση ωριαία που αν το επιδιώξεις (και δεν φοβηθείς την κατανάλωση) θα προκαλέσεις δέος με σύμμαχο πάντα τα δυνατά και ακούραστα φρένα (με μεγάλους αεριζόμενους δίσκους τριγύρω και 4πίστονες δαγκάνες μπροστά), από τα οποία όμως θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στο σχετικό πεντάλ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »