3 φωτογραφίες »

Κορυφαία οδηγική αίσθηση και αποτελεσματικότητα παρουσιάζει η AMG A45 S όταν πιεστεί, ενώ διακρίνεται και για την fun to drive συμπεριφορά της.

Στο δρόμο: Κάνει τα πάντα και τα κάνει αβίαστα…

37.040 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2021)

Η νέα γενιά της ΑΜG A-Class έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να συμπληρώσει την γκάμα σε όλα τα επίπεδα και φυσικά και στο οδηγικό. Ετσι η «μικρή» ΑMG A35 έχει πάρει τη θέση της A45 του παρελθόντος σε οδηγικό επίπεδο και έδωσε το χώρο στην Α45 και ειδικότερα στην Α45 S να βγάλουν έναν αυθεντικό σπορ και fun to drive χαρακτήρα. Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που η A 45 S συμπεριφέρεται σε κάθε ενέργεια και επιθυμία του οδηγού της πάντα με αρωγούς της την δύναμη και την απόκριση του κινητήρα, των ηλεκτρονικών συστημάτων που την εφοδιάζουν και φυσικά με την τετρακίνηση 4Matic+. Αυτή είναι ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενη και εκτός από την μεταφορά της ροπής στους δύο άξονες, διαθέτει και το σύστημα AMG Torque Control το οποίο χρησιμοποιεί 2 πολύδισκους συμπλέκτες στον πίσω άξονα που ελέγχονται ηλεκτρονικά και που κατανέμουν τη ροπή ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης σε κάθε έναν τροχό ξεχωριστά.

Η ανάρτηση είναι σφιχτή ωστόσο προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης και απόσβεσης για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου άσχετα αν «διαβάζει» αρκετά το δρόμο λόγω και των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών. Ο πραγματικά αξιοζήλευτος χαρακτήρας της ωστόσο ξεδιπλώνεται όταν καλείται να αποδείξει την σπορ πλευρά της. Η κορυφαία αίσθηση ιδιαίτερα στις θέσεις Sport, Sport+ και Race του συστήματος παραμετροποίησης με ανάλογη διαφοροποίηση σε κινητήρα, κιβώτιο και 4κίνηση, καθιστούν την A 45 S μοναδική σε δρόμο με στροφές. Με την τετρακίνηση να έχει πάντα περισσότερο πισωκίνητη λογική και το torque vectoring να κλείνει σε κάθε μετρίασμα του γκαζιού την τροχιά του μπροστινού, είναι συγκλονιστικά γρήγορη και αποτελεσματική. Παράλληλα βγάζει τον fun to drive χαρακτήρα της αβίαστα σε μεγαλύτερες κλίσεις του τιμονιού, ενώ αν αποζητάς μόνον αυτό διαθέτει και λειτουργία Drift Mode, το οποίο την καθιστά ως πισωκίνηση σε ταχύτητες μέχρι τα 120 ή τα 160 χλμ./ώρα ανάλογα με την γωνία του τιμονιού.

Το όλο πακέτο συμπληρώνεται από το εξαιρετικό κιβώτιο των 8 σχέσεων που διαθέτει και πλήρως χειροκίνητη λειτουργία, όσο και τα εντυπωσιακά φρένα (με 6πίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους δίσκους 360 χλστ. εμπρός και μονοπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 330 χλστ. πίσω) που διακρίνονται για την αντοχή τους και την κορυφαία αίσθησή τους, ακινητοποιώντας την σε 35,2 μ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center