Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes E 200 Coupe η οποία εκτός από άνετη μπορεί να χαρακτηριστεί και εν δυνάμει σπορτίφ.

Η πίσω όψη διατηρεί πολλά κοινά στοιχεία με την αντίστοιχη C-Class. Αλλά ποιον μπορεί να ενοχλήσει αυτό;

Η έλλειψη μεσαίας κολόνας δίνει ξεχωριστό στιλ και βάζει έξτρα φως και αέρα στο σαλόνι.

Δοκιμή: Νέα Mercedes E 200 Coupe

23.039 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2017)

Δείτε τώρα τη νέα δίθυρη έκδοση της E-Class, που φαίνεται να έχει όλα τα στοιχεία που θα της εξασφαλίσουν μια θέση στις λίστες με τα κλασσικά μοντέλα, σε μερικές δεκαετίες από σήμερα.

What is new
- Δίθυρη έκδοση 
- Σούπερ εμφάνιση μέσα-έξω
- Top ποιότητα 
- Aνετη στο δρόμο με αρκετό οδηγικό ενδιαφέρον 

Μπορείτε να θυμηθείτε ένα δίθυρο μοντέλο απο την ιστορία της Mercedes, το οποίο να μην είναι σήμερα ένα κλασσικό όχημα, αντικείμενο πόθου για συλλέκτες και μη; Μάλλον δύσκολα θα βρείτε κάποιο. Βλέπετε, όσο εξειδικευμένη, διάσημη και καθιερωμένη είναι η Mercedes στο να φτιάχνει περίτεχνες λιμουζίνες, άλλο τόσο άνετη και εύστοχη είναι στο να δημιουργεί δίθυρα σχήματα, με σταθερή ή αναδιπλούμενη οροφή. Με την Coupe παραλλαγή της E-Class θα ασχοληθούμε εδώ, αν και η Cabrio είναι επίσης προ των πυλών. Το νέο Coupe της Ε-Class λοιπόν (δεύτερη γενιά που χρησιμοποιεί την πλήρη ονομασία μετά τις CLK) έρχεται πρωτίστως για να επιβεβαιώσει ότι στη Στουτγάρδη εχουν βρει για τα καλά τη σχεδιαστική ταυτότητα που τους ταιριάζει και την καλλιεργούν με τρόπο που δίνει εντυπωσιακα αυτοκίνητα σε κάθε επίπεδο μεγέθους, χωρίς εξάρσεις και φαντεζί λύσεις. 

Η εμφάνιση βέβαια αποκτά ακόμα πιο σημαντικό ρόλο σε ένα όχημα όπως η E-Class Coupe, η οποία στοχεύει πρωτίστως στο συναίσθημα και αφήνει να εξεταστούν σε δεύτερη ανάγνωση τα πιο τεχνοκρατικά κριτήρια. Όπως είπαμε όμως, δεν υπάρχουν περιττά φτιασίδια και η E-Class Coupe σε κερδίζει με τις αναλογίες της. Το αμάξωμα είναι μεγαλύτερο προς πάσα κατεύθυνση έναντι του προηγούμενης γενιάς Coupe μοντέλου και αυτό δημιουργεί μια παρουσία η οποία «γεμίζει» το δρόμο και επισκιάζει σχετικά εύκολα τα περισσότερα από τα υπόλοιπα τετράτροχα. Η οροφή είναι ιδιαίτερα χαμηλή και μαζί με το μεγάλο πλάτος του αμαξώματος τοποθετεί οπτικά το σύνολο σε χαμηλότερο επίπεδο από ότι πραγματικά είναι, γεννώντας έτσι δυναμισμό με μεγάλη φυσικότητα. Σε αυτό βοηθά και η ανάρτηση, η οποία είναι από τη βασική έκδοση πιο χαμηλή από ότι στο σεντάν. Διακριτικά, ολόκληρος ο θόλος της καμπίνας είναι τραβηγμένος προς τα πίσω και το καπό δείχνει αρκετά μακρύ: αυτές είναι βασικές αρχές της κλασσικής κουπέ αισθητικής και η Mercedes τις έχει διανθίσει και με άλλες λεπτομέρειες, όπως την απουσία μεσαίας κολώνας και την επακόλουθη, απίστευτη αίσθηση αεράτης διαρρύθμισης που δίνει το σαλόνι όταν κατέβουν και τα τέσσερα παράθυρα. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο λοιπόν κι ας μοιάζει λίγο με την αντίστοιχη S-Class ή τη C-Class. Η χωρίς κολώνα επιλογή «απαίτησε» να ενισχυθεί το πλαίσιο σε διάφορα σημεία, στην οροφη, πίσω από τα πίσω καθίσματα κλπ, προκειμένου η δίθυρη E-Class να αποδειχτεί διαχρονική και σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής. Κάτω από το καπό συναντούμε τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με 184 ίππους και τιμή εκκίνησης λίγο πάνω από 62.000 ευρώ, στα οποία πρέπει να προσθέσουμε άλλα σχεδόν 2.800 ευρώ, για το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center