Γνώριμος ο κινητήρας, ταιριάζει γάντι στη βασική E-Class Coupe.

Kινητήρας: Δοκιμασμένες λύσεις

23.041 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2017)

O δίλιτρος τούρμπο και άμεσου ψεκασμού κινητήρας των 184 ίππων είναι μια καλή και δοκιμασμένη λύση για τη βασική έκδοση της E-Class και ανταπεξέρχεται ολοκληρωμένα στα καθήκοντά του και στην κουπέ εκδοχή χωρίς ωστόσο να ξεσηκώνει ή να ενθουσιάζει υπέρμετρα. Πρόκειται για πολιτισμένο σύνολο, το οποίο μόνο στις υψηλές στροφές, έχει την τάση να ακουστεί, ωστόσο η καμπίνα δε σηκώνει τέτοια «αστεία» και αφήνει όλες τις ηχητικές παρεμβολές έξω από το πεδίο των επιβατών ή επιτρέπει να περάσουν εξαιρετικά υποτονισμένες. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αρκετά σβέλτα με το αμάξωμα βέβαια να μην εξαφανίζει πλήρως το βάρος του. Επίσης και η κατανάλωση χρειάζεται κάποια επίβλεψη διότι δεν είναι δύσκολο να ξεφύγει. Οι μέσες τιμές πάντως είναι μάλλον φυσιολογικές. Πολύ καλό το 9άρι κιβώτιο, περνά γρήγορα σε υψηλότερες σχέσεις για να ευνοεί την εξοικονόμηση καυσίμου ενώ είναι πολύ αισθητή η κλιμάκωση στην αγριάδα του όσο ο οδηγός παίζει με τις επιλογές του Dynamic Select και κινείται από το Eco και το Comfort προς το Sport και το Sport+. Σε αυτά τα πιο σπορ σκαλοπάτια, κρατάει πιο καλά την κάθε σχέση ακόμα και προς τον κόφτη ενώ δέχεται άνετα και σπορ, σχετικά βίαια κατεβάσματα σχέσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center