Δοκιμάζουμε τη ναυαρχίδα της Mercedes-Benz, τη νέα S 400 d, που αποτελεί την επιτομή της πολυτέλειας.

Η ανάρτηση της S-Class είναι εξαιρετική: Οδοστρωτήρας στις λακκούβες αλλά και βράχος στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.

Δοκιμή: Νέα Mercedes S 400 d

Διαβάστηκε από 8741 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/1/2018

Η S-Class είναι η ναυαρχίδα της Mercedes-Benz. Στην ανανεωμένη της έκδοση έρχεται πιο high-tech και πολυτελής από ποτέ. Την δοκιμάζουμε στην έκδοση S 400 d.

 
Το καλό μπορεί να γίνει καλύτερο. Το καλύτερο όμως; Πίσω στο 2013 όταν είχε παρουσιαστεί η τελευταία γενιά της S-Class οι άνθρωποι της Mercedes μας είχαν πει πως πρόκειται για «το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου». Φαίνεται, όμως, πως και το καλύτερο μπορεί να βελτιωθεί. Έτσι, το καλοκαίρι η Mercedes ανανέωσε την ναυαρχίδα της, όχι τόσο εμφανισιακά, αλλά επί της ουσίας και σύμφωνα με το πνεύμα της εποχής. Για την ακρίβεια βελτιώθηκε όλη η γκάμα των κινητήρων και προστέθηκε ένας 6κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας (πρώτη φορά από το 1997), πλέον υπάρχει ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt για τις υψηλές απαιτήσεις ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτούν τα σύγχρονα συστήματα, έχει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, νέα γενιά πνευματικής ανάρτησης και πολλά, πολλά ακόμη. Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις στην γκάμα των πετρελαιοκινητήρων της, την S 400 d 4MATIC με έναν 3λιτρο σε σειρά biturbo diesel απόδοσης 340 ίππων.

Με 6, όπως πρέπει
Μπαίνουμε κατευθείαν στο ζουμί και συγκεκριμένα στον κινητήρα της S 400 d. Αυτός έχει χωρητικότητα 2.925 κ.εκ., 6 κυλίνδρους, διπλό τούρμπο, 700 Nm ροπής στις 1.200 σ.α.λ. και ιπποδύναμη 340 άλογα στις 3.600 σ.α.λ. Στην πράξη, πατάς το κουμπί εκκίνησης και πραγματικά, ακόμη και σε κλειστό parking να βρίσκεσαι, η πρώτη ακουστική αίσθηση είναι εντυπωσιακή. Ο παραγόμενος ήχος στο ρελαντί είναι όμορφος και δεν υπάρχει κροτάλισμα, ενώ από κραδασμούς ούτε λόγος να το συζητήσουμε. Βέβαια, την ηχητική του παρουσία την κάνει φανερή στο kick down. Όσο για το πώς πηγαίνει; Τα 5,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα δεν έχουν καμία σημασία στον υποψήφιο πελάτη πρόεδρο ή στο στέλεχος που ταξιδεύει επαγγελματικά από την μία άκρη της Ελλάδος στην άλλη. Σημασία έχει το ότι ταξιδεύεις με 130 χλμ./ώρα στην εθνική μόνο με 1.200 σ.α.λ. (σ.σ. εκεί δηλαδή που είναι η μέγιστη ροπή), ενώ αν βρεθείς σε ανοικτό δρόμο όπως μία Autobahn τα 200 χλμ./ώρα έρχονται με 2.200 σ.α.λ. στο στροφόμετρο. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση ο κατασκευαστής δίνει επίσημο νούμερο 5,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο εσείς υπολογίστε 6,3 λτ. με οικονομική οδήγηση ή 7,7 λτ. αν δεν κυνηγάτε την οικονομία και κινείστε σε πιο normal ρυθμούς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Φιλε Νικο η S-Class ειναι premium, η Genesis της Hyundai και η LS500 της Lexus ειναι super premium και οι Α, B, και C Class ειναι fake premium.

      78
  • Λογικος

    Οχι Νικο εγω μιλαω σοβαρα για την Genesis ενω εσυ την ειρωνευεσαι και αυτο δειχνει οτι ουτε καν εχεις μπει στον κοπο πριν γραψεις εδω να ριξεις μια ματια στην ιστοσελιδα της. Οσο για την Lexus εγραψα για συγκεκριμενο μοντελο και οχι για τα φτηνα της και δεν νομιζω αν δεν τον πιανει καποιον ...σοκ και δεος με το αστερι, οτι υπολειπεται σε κατι σε συγκριση με την S. Εδω ο αλλος ο καραγερμανοφιλος ο Simple και θεωρει πλεον ανωτερη την A8 απο την S!

      48
  • Λογικος

    Νικο σε ολους προκαλει σεβασμο μια S Class αλλα ξεκινησες με εριστικο σχολιο για τους Κορεατες και πηρες απαντηση η οποια ειναι δικαιωμα σου να μην σου αρεσει αλλα οντως η Genesis ειναι συγκρισιμη με την S οπως και η LS500. Καποτε δεν ειχε αντιπαλο η S αλλα μπηκαν και αλλοι παιχτες σε αυτη την κατηγορια και αυτο ειναι καλο ωστε με τον ανταγωνισμο να φτιαχνονται καλυτερα αυτοκινητα.

      39
  • Λογικος

    Wikipedia: "Hyundai Genesis is competing with the BMW 7 Series, Mercedes S-Class, Audi A8 and Lexus LS". Κομπλεξικοι και γελιοι ειναι οσοι στριμωχνονται στη γωνια και εκτιθενται με ασυναρτησιες του στυλ "εχω μπει σε G και S και το χερι μου καταλαβε αμεσως τη φτηνια του πρωτου!!!", μπερδευουν τα μοντελα λεγοντας οτι αλλο ειναι το Εquus και αλλο το Genesis, το πολυτελες Κ900 της ΚΙΑ το λενε Κ9 και συνεχιζουν την ανοησια τους φερνοντας το τρανταχτο επιχειρημα οτι επειδη η τιμη του Genesis ειναι σε λογικα επιπεδα και οχι υπερτιμημενη οπως του S ειναι υποδεεστερο!!! Οκ αλλαξα στομαχι πρωι πρωι απο τα γελια. Οταν μεγαλωσετε και αφησετε τις εφηβικες επιπολαιοτητες και μαθετε να μην επηρρεαζεστε απο τις φαμφαρες των διαφημισεων και των δημοσιογραφων και σταματησετε να σας ζαλιζει το δηθεν γερμανικο κυρος οπως και να μαθετε να τα βαζετε κατω αντικειμενικα με χαρτι και μολυβι και οχι με συναισθημα τοτε θα δειτε οτι η G90 ειναι ανωτερη των βασικων εκδοσεων S και τουλαχιστον ισαξια με την S500! Κυριε παραλογε στον κυβο δεν σου συνεκρινα την Genesis με τις εκδοσεις AMG και Maybach οποτε ηρεμησε.

      33
  • Λογικος

    Αρτζιμπουρτζι χαλαρωσε και παρε αναπνοες και μην μου νευριαζεις γιατι χανεις το οποιο δικιο σου που στην προκειμενη περιπτωση ετσι κι αλλιως δεν εχεις. Για να μου αναφερεις την Πανια προφανως αυτο ειναι το επιπεδο σου. Εγω σαν μεγαλυτερος σου σε συμβουλευω να παρεις χαρτι και μολυβι και να βαλεις διπλα διπλα την G90 και οποια S θες απο την 500 και κατω και θα δεις οτι ειναι καλυτερη γιατι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ετσι ειναι οσο κι αν χτυπιεσαι κατω και δεν σου αρεσει! Αν η Wikipedia ελεγε το αντιθετο θα την υποστηριζες αλλα θελει και τοσο πολυ μυαλο ή χρειαζεται η οποια Wikipedia να το γραψει οτι η Hyundai με την Genesis οπως και η Lexus LS500 εξωφθαλμα στοχευουν στην κατηγορια της S class;;; Δηλαδη απαγορευεται αλλος κατασκευαστης να φτιαξει αντιστοιχο πολυτελες αυτοκινητο οταν εχει την τεχνογνωσια και την οικονομικη δυναμη να το κανει; Μονο οι φιλοι σου οι γερμανοι εχουν το αποκλειστικο προνομιο να το κανουν αυτο; Παρτε το αποφαση οτι το αστερι δεν ειναι προτυπο οπως ηταν στο παρελθον. Εχουν γιγαντωθει και αλλες μαρκες που τις εχει εμπιστευτει ο κοσμος περισσοτερο απο τους γερμανους και εχουν μπει επαξια στο club των ισχυρων οπως μπορειτε να διαπιστωσετε ιδιοις ομμασι αφου πρωτα βγαλετε τα γερμανικα γυαλια ;)

      27
  • Λογικος

    Αρτζιμπουρτζι οι εκπομπες χαμηλου νοητικου επιπεδου που βλεπεις στην τηλεοραση, σε εχουν επηρρεασει αρκετα απ' οτι βλεπω και στον τροπο σκεψης σου. Μονο ανοητες εξυπναδες πανω σε μια λεξη απο οσα ειπα και ουτε ενα επιχειρημα στα υπολοιπα! χαχαχα Η αληθεια ποναει πολυ οταν ειναι αντικειμενικη. Αν δεν εχεις να πεις κατι με νοημα και ουσια μην γραφεις καλυτερα γιατι εκτειθεσαι.

      19
  • Λογικος

    Νικολακη 1) μαθε να απαντας ως Νικος οπως ξεκινησες και να μην αλλαζεις ψευδωνυμα για να κανεις ντορο, 2) συνεχιζεις να πετας την μπαλα στην εξεδρα λεγοντας κρυες εξυπναδες που σε κανουν μονο εσενα να γελας απ' οτι βλεπω στα λαικ και 3) ρε φιλε απαντησε με οποιο τροπο θελεις εσυ: καλεμι, μολυβι, στυλο, νοηματικη, ταμπλετ, κινητο, υπολογιστη, ... ή το Metaverse v2.0 (οπα! τι ειναι αυτο;) αλλα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απαντησε ΣΟΒΑΡΑ και με καποιο επιχειρημα της προκοπης απο το να λες ειρωνικες χαζομαρουλες γιατι μεχρι στιγμης νομιζω οτι μιλαω με καποιο παιδι των πρωτων ταξεων του Δημοτικου και οχι και τον καλυτερο μαθητη. Περιμενω λοιπον και αν δεν απαντησεις με συγκριτικο θα το κανω εγω. Δεν πειραζει δεν μου κανει κοπο να διδασκω και στα γεραματα ειτε εδω ειτε στο δρομο.

      8
  • Νίκος

    Αγαπητέ λογικέ όλα τα Lexus δεν είναι premium (πολλώ δε μάλλον super premium), όσο για τη Genesis της Hyundai, μάλλον γι' αστείο τη συγκρίνεις με την S Class... Θα συμφωνήσω μόνο για τις ψευτοpremium 3 πρώτες σειρές της Mercedes

      1
  • Νίκος

    Δες τον "λογικό" που μιλάει και για επίπεδο ! Εσύ ακόμη ασχολείσαι με χαρτί και μολύβι στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, του 4G, της νανοτεχνολογίας, της αλματώδους εξέλιξης της γεννετικής, των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης κ.α. πολλών. Σε λίγο θα μας πεις να πάρουμε σφυρί και καλέμι και να σκαλίζουμε βράχους ! Βρε μήπως είσαι οπαδός του Pony και του Σώρρα ; Άντε γράψε μία απάντηση να κάνεις 30 like στον εαυτό σου να φτιαχτείς..

     
  • loukia

    Ακόμα και σήμερα η mercedes κατασκευαστικά... είναι πολύ ανώτερη ανάμεσα σε πάρα πολλές εταιρείες... ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ-ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ "ΕΧΘΡΟΙ" ΤΗΣ...

     
  • Αρτζιμπούρτζι

    Για να μην μπούμε σε λεπτομέρειες πάνω σε ιστορικά, τεχνικά, εμπορικά κ.λπ. θέματα και φάμε μια ζωή στο γράψιμο : το άρθρο στο Wikipedia, στο οποίο μπορεί ο καθένας να δημοσιεύσει λέγοντας οτι θέλει, εξυπηρετώντας κάθε σκοπιμότητα ή συμφέρον, έχει γράψει ένας πληρωμένος άσχετος ή κομπλεξικός για να απευθυνθεί στους ομοίους του. διότι βγάζει πολύ like η αντιγερμανική προπαγάνδα και ειναι και της μόδας. Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται για like, να τρέξει γρήγορα στην πάνια και στα παρατράγουδα με φίλο τον Κατέλη να τα βρει εκει με τον εαυτό του. Α ρε λογικέ που έμαθες κι απο αυτοκίνητα ! Πάρε το σαράβαλο σου να πας μια βόλτα να πάρει αέρα το μυαλό σου που κόλλησε !

     
  • Μακης

    Έχω καθίσει μέσα σε Genesis, equus και K9. Δείχνουν ότι έχουν πολυτέλεια αλλά οτι ακουμπήσεις νιώθεις τη φτήνια και το πασάλειμμα. Είναι 50% πιο φθηνά από τα αντίστοιχα 3 γερμανικά και πάλι δεν πουλάνε τίποτα. Αυτό τα λέει όλα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο.

     
  • Λογικός στον κύβο!

    @Λογικος. Εσυ τώρα λες ότι υπάρχει Lexus, όπως και Genesis που είναι super premium και η συγκεκριμένη S class είναι «απλά» premium; Εντάξει, δε θα σε ειρωνευτώ αν και με δυσκολία κρατιέμαι αλλά οκ, είσαι εντελώς άσχετος.... Οποίος διαβάσει το σχόλιο σου απλά θα γελάει, μαζί με τα τσιμέντα και τις πέτρες!!!

     
  • Νίκος

    Την Genesis την ξέρω, απλά εγώ είμαι φίλος της λογικής, φίλε λογικέ, όχι των γερμανών ή των αντιγερμανών ιαπωνοκορεατόφιλων (σημ. πήρα καινούριο x trail με πρώτο χαρακτήρα "J" στο πλαίσιο πριν απο 2 μήνες). Για τους πραγματικούς φίλους και γνώστες του αυτοκινήτου πάντα θα προκαλεί σεβασμό το αστέρι, είδικά όταν τίθεται σε αυτοκίνητα κλάσης S. Όσο για το A8, αυτό είναι συγκρίσιμο και το ξέρεις... Επίσης ξέρεις ότι η Lexus έχει premium μοντέλα, όπως και η Infinity, αλλά εγώ δεν αναφέρθηκα σε αυτά, ούτε εν γένει στα γιαπωνέζικα (που δεν είναι ένα με τα κορεατικά), οπότε τι συζητάμε ;

     
  • Simple

    Egw megalwsa me thn W126 500SEL kai thn exw latrepsei. H apoluth s class pou htan 20 xronia toulaxiston mprosta texnologika kai poiotika ap otidhpote kukloforouse tote. Ekane tis jaguar xj kai ta rolls royce na moiazoun me saralabakia mprosta ths. Akomh kai shmera h poiothta kulishs ths den exei na zhlepsei tipota ap ta kainouria. Dustuxws omws h mercedes ta teleutaia xronia me ola ta skoupidia pou ebgale apo c class kai katw exase thn apokleistikotha kai to prestige pou eixe mazi me ekptwseis sthn poiothta. Pleon den mou leei kati auth h s class. An einai na parw kati se auth th kathgoria 8a protimhsw to A8 pou einai texnologika polu pio mprosta ap ton antagwnismo tou akribws opws htan kai h W126 tote.