3 φωτογραφίες »

Στις στροφές η Mercedes CLA αποκαλύπτει το δυναμικό της χαρακτήρα, στρίβοντας γρήγορα και με σιγουριά, χωρίς μεγάλες κλίσεις.

Οδική συμπεριφορά-Ανεση: Σπορτίφ γονίδια και κορυφαία ποιότητα κύλισης

103.533 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2013)

Η CLA βασίζεται στην καινούργια μικρομεσαία πλατφόρμα των Mercedes A-Class και B-Class, στοχεύοντας, τόσο στην παραδοσιακά κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης των δημιουργιών με το αστέρι στη μάσκα, όσο και στον οδηγικό και οδικό δυναμισμό τους. Έτσι, στοιχεία όπως το χαμηλό κέντρο βάρους, η επίσης χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης και η ευρεία χρήση ελαφριών υλικών (π.χ. αλουμίνιο) σε πλαίσιο και ανάρτηση, ανάγονται σε κρίσιμους παράγοντες για τον επιτυχή συνδυασμό της άνεσης με το δυναμισμό κατά την οδήγηση. Τονίζοντας μάλιστα ακόμη περισσότερο το δυναμικό χαρακτήρα της CLA, η 
Mercedes δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει και μια προαιρετική σπορ ανάρτηση, με χαμήλωμα του αυτοκινήτου κατά 15 χλστ. μπροστά και 10 χλστ. πίσω.
Στην πράξη…
Η συμπεριφορά της Mercedes CLA στο δρόμο αποκαλύπτει και το διαφορετικό της παρουσίας ενός 4θυρου μικρομεσαίου κουπέ στη γκάμα της μάρκας με το αστέρι, έναντι ενός παραδοσιακού σεντάν. Σύμφωνοι, η ανάρτηση δεν είναι το «μαγικό χαλί» της C-Class, παρότι η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η μοναδική ηχομόνωση θα αποζημιώσουν τους παραδοσιακούς, αλλά επαναλαμβάνουμε ότι, αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι η παροχή και δυναμικών στοιχείων οδήγησης, κάτι που η CLA το καταφέρνει και με το παραπάνω. Έτσι στην ευθεία, το άκαμπτο πλαίσιο συμβάλλει στην υπέρμετρη σταθερότητα ανεξαρτήτως της ταχύτητας, ενώ το καλό τιμόνι με το σωστό βάρος προσφέρει σιγουριά και ασφάλεια στον οδηγό. Τα καλά της ανάρτησης αποκαλύπτονται, ωστόσο στις στροφές, εκεί όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και η πρόσφυση υψηλή ακόμη και με το ESP στη μερικώς απενεργοποιούμενη θέση, με την υποστροφή να εξελίσσεται ομαλά και μόνο σε συνθήκες μεγάλης πίεσης. Το τιμόνι, με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση Direct-Steer και πολύ κοντή κρεμαγιέρα (2,3 στροφές απΆ άκρη σε άκρη) μπορεί να μην προσφέρει την τέλεια πληροφόρηση, ωστόσο είναι άμεσο, ακριβές και βοηθά καταλυτικά στον έλεγχο του αυτοκινήτου. Κορυφαία σε απόδοση είναι τέλος τα φρένα, αφού στο 100-0 χλμ./ώρα σταματούν το αυτοκίνητο σε μόλις 36,2 μέτρα, καταγράφοντας ένα ακόμη ρεκόρ…

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto