Γνώριμος από την A-Class και GLB είναι ο διάκοσμος της νέας GLA, παραμένοντας σε υψηλό ποιοτικό επίπεδο και σύγχρονος.
Εσωτερικό: Εκσυγχρονίστηκε & μεγάλωσε
276.514 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2020)
Στο εσωτερικό της νέας GLA δεν συναντάμε κάτι πρωτόγνωρο με την σχεδίαση αλλά και τα επιμέρους στοιχεία να προέρχονται από την σειρά της A-Class γενικότερα. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή με προσεγμένο φινίρισμα και κορυφαία συναρμολόγηση, ενώ είναι εμφανείς η αναβάθμιση στην πρακτικότητα, με νέες και βολικές θέσεις για αντικείμενα αλλά και μέσω της προαιρετικά ρυθμιζόμενης 2ης σειράς καθισμάτων. Ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και ευχάριστος με τις 2 οθόνες του συστήματος MBUX (7 ιντσών ή προαιρετικά 10,25 ιντσών) να συνθέτουν τον high-tech χαρακτήρα της, ο οποίος ενισχύεται και από όλα τα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης που διαθέτει και που γνωρίσαμε στην Α-Class.
Η θέση οδήγησης αν και ψηλότερα τοποθετημένη από της Α-Class είναι και εδώ καλή προάγοντας την οδηγοκεντρική αίσθηση που λαμβάνεις, ενώ η εργονομία και πάλι χρειάζεται αρκετό χρόνο εξοικείωσης και ιδιαίτερα για τον χειρισμό του MBUX, ωστόσο τόσο μέσω των φωνητικών εντολών αυτού όσο και τον χειριστηρίων και της οθόνης αφής που διαθέτει, εύκολα θα βρεις αυτό που ψάχνεις.
Οι χώροι είναι και πάλι καλοί παρά τις πιο «μαζεμένες» διαστάσεις της με 4 ή και 5 επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους καλό χώρο για τα γόνατα αλλά και για τα κεφάλια τους, ενώ η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά είναι πως ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 14 λίτρα, φτάνοντας στα 435 λίτρα συνολικά. Το σημαντικότερο εδώ ωστόσο είναι το γεγονός πως αυτός διαθέτει μεγαλύτερο άνοιγμα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, αλλά και επιπλέον χώρο κάτω από το δάπεδό του.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας"
Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη.
Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο;
Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
με 36000 παιρνεις ενα 3008. που στριβει κιολας..
αλλά και πιο άσχημη, κατ' εμένα, σε σχέση με την προηγούμενη
διαμαντι το μοτερ αν ειναι και αξιοπιστο .δεν γινεται να χρισιμοποιεις τοσα αλογα χωρις καταναλωση πολλα βαζετε πολλα περνετε
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας" Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη. Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο; Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....από 36 χιλιάρικα για τα 163 άλογα (αν δεν κάνω λάθος). θα πουλήσει πολύ ως εταιρική επιλογή, όπως κ η προηγούμενη γενιά.