Σταθερή, άνετη αλλά και ευχάριστη υπό πίεση είναι οδηγικά η νέα Mercedes GLA προσφέροντας παράλληλα και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό της.
Στο δρόμο: Πιο άνετη & ενδιαφέρουσα γενικότερα…
276.596 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2020)
Ο crossover χαρακτήρας της νέας GLA είναι πιο εστιασμένος σε αυτή τη γενιά και αυτό είναι κάτι που αποτυπώνεται κυρίως στο δρόμο. Εκεί λοιπόν και παρά το γεγονός πως και αυτή η GLA πατάει στην πλατφόρμα της A-Class, έχει δεχθεί επεμβάσεις σε ανάρτηση και μηχανικά μέρη για να τονιστεί αυτός ο διαφορετικός της χαρακτήρας.
Η ανάρτηση έτσι έχει πιο μαλακή ρύθμιση και προσφέρει έτσι καλύτερα επίπεδα άνεσης από την προηγούμενη γενιά της, ενώ παράλληλα όπως και η νέα A-Class διακρίνεται για το υποδειγματικό επίπεδο ποιότητας κύλισής που παρουσιάζει. Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω φροντίζει ώστε παρά την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης και του αυξημένου ύψους του αμαξώματος, να μην παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης ή αποσταθεροποίηση του αμαξώματος, με την GLA έτσι να «πατάει» πειθήνια και να διαχειρίζεται εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου.
Το ευχάριστο οδηγικό της προφίλ όμως συνεχίζεται και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, με τον κινητήρα και το κιβώτιο να αλλάζουν ρύθμιση στη θέση Sport του συστήματος Dynamic Select και το τιμόνι να προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό της. Έτσι, θα στρίψει αποφασιστικά και σβέλτα και παρά τις εμφανείς κλίσεις της σε δρόμο με στροφές, δεν παρεκκλίνει καθόλου από την τροχιά της, γεμίζοντας και σε αυτή την περίπτωση με σιγουριά τον οδηγό και τους επιβάτες της.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας"
Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη.
Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο;
Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
με 36000 παιρνεις ενα 3008. που στριβει κιολας..
αλλά και πιο άσχημη, κατ' εμένα, σε σχέση με την προηγούμενη
διαμαντι το μοτερ αν ειναι και αξιοπιστο .δεν γινεται να χρισιμοποιεις τοσα αλογα χωρις καταναλωση πολλα βαζετε πολλα περνετε
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας" Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη. Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο; Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....από 36 χιλιάρικα για τα 163 άλογα (αν δεν κάνω λάθος). θα πουλήσει πολύ ως εταιρική επιλογή, όπως κ η προηγούμενη γενιά.