4 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Νέα BMW 116d

38.341 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2019)

Δοκιμάζουμε τη βασική πετρελαιοκίνητη και πλέον προσθιοκίνητη Σειρά 1, που συνδυάζει την οικονομία της κίνησης, με τις premium παροχές, υλοποιώντας άριστα τα θέλω του κοινού που δεν εστιάζει στις επιδόσεις.


Η τρίτη γενιά της Σειράς 1, όπως έχουμε δει και σε προηγούμενες δοκιμές έχει αλλάξει εξ ολοκλήρου τη φιλοσοφία της, αλλάζοντας ρότα ως προς τον τρόπο που θέλει να προσεγγίσει το αγοραστικό κοινό. Η μεταφορά της κίνησης από τον πίσω στον μπροστά άξονα, μπορεί να αποτελεί την κύρια αλλαγή, ωστόσο εν τέλει σε αυτό που θα λάβεις οδηγώντας τη νέα Σειρά 1, η αλλαγή αυτή αποδεικνύεται μείζονος σημασίας, καθώς καταφέρνει να επωφελείται σε σημαντικότερους τομείς της καθημερινότητας, όπως η άνεση, οι χώροι και η πρακτικότητα, χωρίς να θυσιάσει σε σημαντικό βαθμό την οδηγική αίσθηση. Ειδικά μάλιστα στη βασική έκδοση πετρελαίου, ίσως την πιο εμπορική της γκάμας, που το σπορτίφ στοιχείο και οι επιδόσεις δεν είναι πρωτεύοντες σκοποί. 

Από 26.300 ευρώ
Η βασική Σειρά 1 πάντως έρχεται σε καλή τιμή σχετικά με τα δεδομένα του ανταγωνισμού, από 26.300 ευρώ. Βέβαια σε αυτή την τιμή είναι η χειροκίνητη έκδοση, η οποία δε διαθέτει ούτε cruise control, ούτε ζάντες αλουμινίου. Με το αυτόματο κιβώτιο η τιμή ανεβαίνει στις 30.115 ευρώ, ενώ ο μακροσκελέστατος κατάλογος των έξτρα μπορεί να διαμορφώσει τελική τιμή ακόμα και γύρω στα 50.000 ευρώ.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto