Δοκιμάζουμε την plug-in υβριδική έκδοση της BMW Σειρά 3, την 330e iPerformance, με ιπποδύναμη 252 αλόγων. Δείτε πως τα καταφέρνει στο δρόμο...

Ακόμα και με τον κινητήρα βενζίνης σε λειτουργία, το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλό και σε συνδυασμό με την συγκλονιστική σταθερότητα του αυτοκινήτου μπορείς να καλύψεις μεγάλες αποστάσεις με ιδιαίτερη άνεση.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της BMW 330e iPerformance.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της BMW 330e iPerformance.

Η BMW 330e iPerformance μπαίνει στην πρίζα.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της BMW 330e iPerformance.

Δοκιμή: Νέα BMW 330e iPerformance

23.513 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2018)

Η υβριδική έκδοση της Σειράς 3 μπαίνει στην πρίζα για διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία χωρίς να χάνει πολλά από τον «παιχνιδιάρικο» οδηγικό της χαρακτήρα...

Είτε το θέλουμε, είτε όχι, το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Ενδιάμεσος σταθμός προς αυτή την πορεία είναι τα plug-in υβριδικά, τα υβριδικά δηλαδή αυτοκίνητα που μπαίνουν και στην πρίζα έχοντας την δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας για πάνω από 40 χλμ. χωρίς το άγχος της αυτονομίας, αφού λειτουργούν κατά βάση με κινητήρα εσωτερικής καύσης. H ΒΜW έχει αρχίσει να ευθυγραμμίζεται με αυτή την  τάση της αγοράς και έτσι προσφέρει νέα μοντέλα με αυτή την τεχνολογία. Έτσι μετά το εξωτικό i8, ήρθε η 530e iPerformance και η 330e iPerformance, αποτελώντας τις υβριδικές εκδοχές της Σειράς 5 και Σειράς 3 αντίστοιχα. Εμείς μετά την δοκιμή της 530e, επανερχόμαστε με την 330e η οποία και χρησιμοποιεί ουσιαστικά το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Ας βγάλουμε την πρίζα και ας πατήσουμε το γκάζι να δούμε πως τα καταφέρνει η «πράσινη» 3άρα της βαυαρικής φίρμας.

Από 50.000 ευρώ…
Το αμάξωμα της 330e iPerformance των 252 ίππων διατηρεί στο έπακρο το αθλητικό παρουσιαστικό και το δυναμισμό της τρέχουσας γενιάς BMW Σειρά 3. Η μόνη αισθητική διαφοροποίηση έχει να κάνει με το μπλε χρωματισμό της γρίλιας στη μάσκα, το λογότυπο «iPerformance» και τη θέση για την πρίζα στο εμπρός αριστερό φτερό. Η 330e iPerformance κοστίζει από 50.000 ευρώ, τιμή που σίγουρα δεν απευθύνεται σε μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού και που μπορεί να ανεβεί κατακόρυφα αν αρχίσει κανείς να βάζει πράγματα από τον κατάλογο-σεντόνι με τα έξτρα. Από την άλλη στα ίδια χρήματα σχεδόν (50.260 ευρώ) προσφέρεται η 320d των 190 ίππων, ενώ η βενζινοκίνητη 330i των 252 ίππων κοστίζει 53.365 ευρώ. Η αντίστοιχης ιπποδύναμης 330d (258 άλογα) ξεφεύγει σε τιμή ξεκινώντας από 68.860 ευρώ. Όπως και να έχει η 330e iPerformance προτάσσει την plug in υβριδική τεχνολογία, που αφενός εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (44 γρ.CO2/100 χλμ.) αφετέρου χαμηλό κόστος μετακίνησης χάρη στην διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία, αλλά και τη συγκρατημένη μέση κατανάλωση καυσίμου. Η σωστή εκμετάλλευση της ηλεκτροκίνησης θα μπορούσε να κάνει ακόμη και συμφέρουσα την προτίμησή της από τις άλλες συμβατικές εκδόσεις με αντίστοιχη τιμή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto