Δοκιμάζουμε τη BMW 418 d με τον δίλιτρο turbo diesel κινητήρα απόδοσης 150 ίππων. Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες στην αναλυτική μας δοκιμή.

Η σφιχτή αλλά αποτελεσματική ανάρτηση , το άριστο ζύγισμα, τα δυνατά φρένα, όλα είναι προσανατολισμένα στην σπορ οδήγηση.

Καλλίγραμμη και δυναμική είναι η σχεδίαση της 4άρας. Η ανανέωση ήταν περιορισμένης έκτασης (φώτα-μάσκα).

Zoom στις λεπτομέρειες της ανανεωμένης BMW 418 d.

Zoom στις λεπτομέρειες της ανανεωμένης BMW 418 d.

Zoom στις λεπτομέρειες της ανανεωμένης BMW 418 d.

Δοκιμή: Νέα BMW 418 d

25.111 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2017)

Η ανανέωση της BMW Σειρά 4 έδωσε λίγο ακόμη δυναμισμό στο sexy κορμί της. Εδώ την δοκιμάζουμε με έναν 2λιτρο diesel 150 ίππων κάτω από το καπό που δίνει το βάρος αρχικά στην οικονομία καυσίμου και ύστερα στις επιδόσεις.

What is new
- Με 2,0 turbo diesel 150 ίππων
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 48.850 ευρώ

Μπορεί η κατηγορία των μεσαίων κουπέ να μην είναι ιδιαίτερα δημοφιλής εμπορικά, ωστόσο, στην καρδιά, βρίσκεται στην πρώτη θέση των περισσοτέρων οδηγών. Ο λόγος; Μα φυσικά η δυναμική, sexy σχεδίαση του κουπέ αμαξώματος και ο σπορτίφ οδηγικός προσανατολισμός. Αυτά τα στοιχεία, λοιπόν, πρωταγωνιστούν και στο μοντέλο της δοκιμής μας, την ελαφρώς ανανεωμένη BMW Σειρά 4. Και λέμε ελαφρώς γιατί οι εξωτερικές αλλαγές είναι μικρές, το ίδιο και αυτές στο εσωτερικό, ενώ οδηγικά, το πιο σημαντικό είναι η πιο σπορ ανάρτηση στις βασικές εκδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, αυτό «φόραγε» ήδη το πακέτο M με πιο σφικτή ανάρτηση και σπορ πινελιές μέσα και έξω.

Από 48.850 ευρώ
Τιμή εκκίνησης για την 418d, άνευ του αυτόματου κιβωτίου με το οποίο συνδυαζόταν το μοντέλο δοκιμής, είναι τα 48.850 ευρώ. Μάλιστα, αυτή αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση ως diesel, αφού δεν υπάρχει μικρότερη έκδοση όπως στην περίπτωση της Σειράς 3. Σίγουρα το ποσό δεν είναι μικρό, αλλά όπως είπαμε, η 4άρα απευθύνεται σε ένα πιο ειδικό κοινό. Το ερώτημα είναι τι λαμβάνεις σε αυτά τα λεφτά, και η απάντηση ακολουθεί στη συνέχεια. 

Εμφάνιση: Μυώδης και γοητευτική
Ναι, η σχεδίαση της 4άρας έχει πολλά κοινά στοιχεία με την 3άρα. Ωστόσο, η απουσία των πίσω πορτών και η όλη κουπέ σχεδίαση αλλάζουν πολύ τα πράγματα, συνθέτουν ένα άλλο αυτοκίνητο που δείχνει φαρδύ πλατύ (διαφέρει μάλιστα κατά λίγα χιλιοστά), που πατάει γερά στο δρόμο και έχει όμορφες αναλογίες. Όσο, τώρα, για το τι έφερε το facelift σε σύγκριση με την 4άρα του 2013; Μικρές οι αλλαγές σε φανάρια και μάσκα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center