Τα υλικά, η συναρμολόγηση και το φινίρισμα δικαιολογούν απόλυτα τον premium χαρακτήρα του μοντέλου, που συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τον πολυτελή, αλλά και τον high-tech χαρακτήρα του. Ο τελευταίος μάλιστα τονίζεται όταν ο οδηγός επιλέξει να βλέπει στην οθόνη τη ροή ενέργειας στο υβριδικό σύστημα. Η μόνη διαφορά σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις έχει να κάνει με το eDrive κουμπί ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα για τον έλεγχο της ηλεκτροκίνησης, αλλά και τις διαφορετικές ενδείξεις του ψηφιακού πίνακα οργάνων. ¶νετα καθίσματα, εξαιρετική θέση οδήγησης και άκρως ικανοποιητικοί χώροι για τους επιβάτες (περιμένεις πάντως περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω από ένα μοντέλο με μεταξόνιο 2.975 χλστ.) συμπληρώνουν την εικόνα με τον μόνο ουσιαστικό συμβιβασμό να έρχεται από τον χώρο αποσκευών, που έχει χάσει 120 από τα 530 λτ. των κανονικών εκδόσεων.
Αυτός που θα αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα δώσει εφάπαξ και μόνο για ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας που θα έδινε ένα 1400cc για περίπου 60 χρόνια. Δεν αρκεί αυτό;
Αμιγώς ηλεκτρικά , άρα σχεδόν ανεξοδα, μπορεί να κινείται μόνο για 42 χλμ. Ακουγονται λίγα , αν και για τις καθημερινές μικρομετακινήσεις εντος πόλης συνηθως αρκούν. Εχουν να γίνουν πολλά ακόμη για την ηλεκτρικη αυτονομία .
H bmw distase polu na kanei kati prwtoporiako (opws me thn E60) sxediastika eksw kai eidika mesa. Auto to eswteriko exei kourasei. Se auth thn kathgoria h apoluth epilogh einai h E class kai good all around to A6. Kai eidika an to kainourio A6 pou bgainei se ligo kairo akolou8hsei ta xnaria tou A7 tote akomh xeirotera gia thn 5ara.
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας? Ποιός πληρώνει τελικά φόρους σε αυτή την αποικία? Μόνο τα σαράβαλα 1400αράκια αξίας 5.000 που είναι η πλειοψηφία?
Αυτός που θα αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα δώσει εφάπαξ και μόνο για ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας που θα έδινε ένα 1400cc για περίπου 60 χρόνια. Δεν αρκεί αυτό;
Η ε..η εψιλον καταρχην εχει ενα απαισιο συστημα ενημερωσης γιαυτο και το αλλαζει. Αν το α6 ειναι καλυτερο απο τη 5αρα και την εψιλον...ειδωμεν.
Αμιγώς ηλεκτρικά , άρα σχεδόν ανεξοδα, μπορεί να κινείται μόνο για 42 χλμ. Ακουγονται λίγα , αν και για τις καθημερινές μικρομετακινήσεις εντος πόλης συνηθως αρκούν. Εχουν να γίνουν πολλά ακόμη για την ηλεκτρικη αυτονομία .
H bmw distase polu na kanei kati prwtoporiako (opws me thn E60) sxediastika eksw kai eidika mesa. Auto to eswteriko exei kourasei. Se auth thn kathgoria h apoluth epilogh einai h E class kai good all around to A6. Kai eidika an to kainourio A6 pou bgainei se ligo kairo akolou8hsei ta xnaria tou A7 tote akomh xeirotera gia thn 5ara.