Eίναι πολύ όμορφη η BMW Χ2 όχι τόσο χάρη σε κάποια στοιχεία κομψότητας όσο στην έφεση που δείχνει προς το δυναμισμό.

Η οροφή είναι πάνω από 7 πόντους χαμηλότερη από ότι σε μια Χ1 ενώ και το μήκος είναι μειωμένο. Το μεταξόνιο είναι ίδιο ανάμεσα στα δύο μοντέλα.

Mε το σήμα στο πλάι: το κάθετο εμπρός μέρος και τα λεπτά οριζόντια φωτιστικά αποτελούν βασικούς εκφραστές δύναμης για τη Χ2.

Ξεχωρίζει όμως η νέα ερμηνεία του Hoffmeister kink στην πίσω κολώνα μαζί με ένα σήμα της φίρμας σε κάθε πλευρά, όπως γινόταν παλιά με πολύ συγκεκριμένα κουπέ της φίρμας.

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το νέο BMW X1.

Δοκιμή: Νέα BMW X2 με 192 PS

66.282 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2018)

Στην ονοματολογία της BMW, ο ζυγός αριθμός υποδηλώνει –ειδικά στα SUV και στα κουπέ- την πιο σπορτίφ εκδοχή του μοντέλου. Ειδικά από πλευράς αμαξώματος, η Χ2 ακολουθεί πιστά τη λογική αυτή.

What is new
- Ολοκαίνουργιο μοντέλο της μάρκας
- Μοιράζεται νέο δάπεδο με την Χ1
- Κίνηση εμπρός
- Έντονα σπορ σχεδίαση που τραβάει τα βλέμματα 

Eίναι η υλοποίηση ενός σχεδίου που η BMW το ήθελε εδώ και αρκετά χρόνια. Ήδη από την πρώτη γενιά της Χ1 οι Βαυαροί εξέταζαν (κι εμείς αντίστοιχα το γράφαμε στις σελίδες της «Κατασκοπείας») την εξέλιξη μιας πιο σπορτίφ έκδοσης για το μικρομεσαίο Crossover της. Τελικά η Χ2 έγινε πράξη αφού πρώτα βγήκε η δεύτερη γενιά της Χ1. Κι αυτό είναι λογικό διότι τα μοντέλα αυτά πάτησαν σε νέο δάπεδο, ασπάστηκαν την κίνηση εμπρός και απέκτησαν μεταξύ άλλων και νέες αναλογίες στο αμάξωμα. Αυτή η τελευταία και φαινομενικά μικρή αλλαγή έφερε τη Χ1 σε ένα πιο κλασσικό στιλ crossover με λίγο πιο τετραγωνισμένο στιλ. Έτσι δημιουργήθηκε ο χώρος για τον… ζυγό αριθμό: τη Χ2. 

Είναι εντυπωσιακή η ελευθερία με την οποία προφανώς εργάστηκαν οι σχεδιαστές στο πρότζεκτ αυτό. ΚατΆαρχάς είναι ενδεικτικό ότι, πρωτότυπο και παραγωγής μοντέλο δεν διαφέρουν παρά μόνο σε ελάχιστες λεπτομέρειες της διακόσμησης. Κοινώς: από το 2016 στο Παρίσι όταν την είδαμε ως πρωτότυπο, η Χ2 έφτασε τώρα στην αγορά με αυτούσιο τον αρχικό δυναμισμό της. 

Η οροφή είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Γενικά, τα πλαϊνά παράθυρα είναι αρκετά μικρά και η αναλογία των γυάλινων έναντι των μεταλλικών επιφανειών μοιάζει να είναι μικρότερη από το 1:3. Το παρμπρίζ εμπρός έχει πολύ έντονη κλίση ενώ δύο πολύ πλατιές κολώνες στο πίσω μέρος δίνουν ακόμα περισσότερο χώρο στο δυναμισμό του σχεδίου να αναπτυχθεί και να γίνει αισθητός. Το ίδιο και οι τονισμένοι ώμοι ακριβώς από κάτω. Συνολικά, θα εκπλαγείτε από το πώς τραβάει τα βλέμματα αυτό το αυτοκίνητο στο δρόμο. Εμάς μας άρεσε διότι έδειξε να είναι ένας μοναδικός συνδυασμός: μοιάζει σαν ένα πολύ σπορ πεντάθυρο μικρομεσαίο το οποίο ενώ στέκεται κάπως ψηλότερα από το δρόμο έναντι των πιο συμβατικών συγγενών του, δεν δείχνει τόσο ογκώδες. Ακόμα και η απόσταση από το έδαφος δύσκολα το πιστεύει κανείς ότι είναι στα 182 χλστ.. 

Η πρώτη φουρνιά των εκδόσεων στην Ελλάδα περιλαμβάνει την Χ2 sDrive 20i με δίλιτρο μοτέρ 192 ίππων και δύο πετρελαιοκίνητες παραλλαγές (xDrive 20d και xDrive 25d). Η τιμή εκκίνησης για την 20i είναι τα 42.300 ευρώ ενώ ελάχιστα αργότερα, όταν θα προστεθούν και μικρότερες εκδόσεις θα έρθει και η sDrive 18i η οποία θα οριοθετεί τη βάση της γκάμας, με 33.200 ευρώ (τρικύλινδρος κινητήρας, 1,5 λίτρα, 140 ίπποι). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto