Δεν είναι τόσο σύνηθες να βλέπεις ένα αμάξι της κατηγορίας, του βάρους και του όγκου της Χ5 να στρίβει με αυτό τον τρόπο. ¶σχετα με το ότι αντιτίθεται στον χαρακτήρα της, το σημαντικό είναι ότι μπορεί και το κάνει, και το κάνει εύκολα…

Σίγουρο πάτημα, απόλυτο έλεγχο και κορυφαία -για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδηγική αίσθηση προσφέρει η νέα BMW X5.

Οδική συμπεριφορά: Δυναμική & ευέλικτη

Διαβάστηκε από 10648 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2019
 

Αφού ξεπεράσεις το πρώτο σοκ, έρχεται η ώρα που βρίσκεσαι αντιμέτωπος με αυτό που η BMW χαρακτηρίζει δυναμική οδική συμπεριφορά γενικότερα και που προσφέρει και σε αυτή την κατηγορία. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα και στην ρύθμιση Comfort του Driving Experience Control συστήματος παραμετροποίησης, είναι εμφανής η σταθερότητα του αμαξώματος και αν και υπάρχει μια τάση να ακολουθεί τις ανωμαλίες, στην πράξη καμία δεν περνάει στο εσωτερικό. Η Χ5 της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με την προαιρετική αερανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τετραδιεύθυνση και το πακέτο off-road με αποτέλεσμα να ανεβάζουν σημαντικά το κόστος αλλά και την οδηγική ευχαρίστηση και τις δυνατότητές της. Η άνετη και με κορυφαία ποιότητα κύλισης X5 μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακά ευέλικτο και συμπαγές αυτοκίνητο  όταν οι ρυθμοί ανέβουν, κρύβοντας το αυξημένο βάρος της και προσφέροντας αντίστοιχα σπορ αίσθηση.

Στην πράξη, η τετρακίνηση xDrive all wheel-drive «δίνει» πάντα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς και το μπλοκέ διαφορικό αναλαμβάνει τα περαιτέρω. Αποτέλεσμα είναι στις περισσότερες καταστάσεις να συμπεριφέρεται αρχικά ως πισωκίνητη και εν συνεχεία να εμπλέκεται ο εμπρός άξονας για να την «βιδώσει» στο δρόμο. Στην Sport+ ρύθμιση του Driving Experience Control (σκληραίνει αισθητά την ανάρτηση) που ενδείκνυται για τέτοια χρήση, η Χ5 καθίσταται ιδιαίτερα γρήγορη και ασφαλής σε όλες τις συνθήκες παραμένοντας παράλληλα και πάλι εντυπωσιακά άνετη παρά τις 21 ιντσών ζάντες που φοράει.

Αυτές βέβαια αντίθετα δεν προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση, με την Χ5 όμως να μπορεί να ανταπεξέλθει αρχικά με την απόσταση από το έδαφος των 214 χλστ. (ρυθμίζεται σε δύο στάδια κατά 80 χλστ.) και το πακέτο off-road που προσφέρει άλλα 4 προγράμματα οδήγησης (για άμμο, χιόνι, πέτρες και χώμα) ρυθμίζοντας ανάλογα την τετρακίνηση, την ανάρτηση, την απόκριση σε κινητήρα και κιβώτιο και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (DSC). Τα φρένα τέλος, συμπληρώνουν την οδική της συμπεριφορά, με 36 μ. να απαιτούνται για την ακινητοποίησή της.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Η AC Schnitzer ομόρφυνε την BMW i3s

Αβέβαιο το μέλλον της Mercedes X-Class

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Μπορεί αλλά δεν ετοιμάζει «καυτό» 3 η Mazda

Mazda: «Δεν είναι κοστοβόρος ο SkyActiv-X»

Πρώτη στα premium η Mercedes

Παράδοση της Mercedes A-Class στον μεγάλο νικητή

Xωρίς διάδοχο η BMW i3;

H Giulia Q των 680 PS

Ηλεκτρική Mustang με 544 άλογα (+video)

Δοκιμή: Νέο Audi A1 Sportback

Εvent Awards 2019: Διπλή διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς

Παραλληλη δοκιμή: Ford Fiesta ST & Mazda MX-5 RF

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

To Ηοnda CR-V facelift;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »