Δεν είναι τόσο σύνηθες να βλέπεις ένα αμάξι της κατηγορίας, του βάρους και του όγκου της Χ5 να στρίβει με αυτό τον τρόπο. ¶σχετα με το ότι αντιτίθεται στον χαρακτήρα της, το σημαντικό είναι ότι μπορεί και το κάνει, και το κάνει εύκολα…

Σίγουρο πάτημα, απόλυτο έλεγχο και κορυφαία -για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδηγική αίσθηση προσφέρει η νέα BMW X5.

Οδική συμπεριφορά: Δυναμική & ευέλικτη

Διαβάστηκε από 12005 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2019
 

Αφού ξεπεράσεις το πρώτο σοκ, έρχεται η ώρα που βρίσκεσαι αντιμέτωπος με αυτό που η BMW χαρακτηρίζει δυναμική οδική συμπεριφορά γενικότερα και που προσφέρει και σε αυτή την κατηγορία. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα και στην ρύθμιση Comfort του Driving Experience Control συστήματος παραμετροποίησης, είναι εμφανής η σταθερότητα του αμαξώματος και αν και υπάρχει μια τάση να ακολουθεί τις ανωμαλίες, στην πράξη καμία δεν περνάει στο εσωτερικό. Η Χ5 της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με την προαιρετική αερανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τετραδιεύθυνση και το πακέτο off-road με αποτέλεσμα να ανεβάζουν σημαντικά το κόστος αλλά και την οδηγική ευχαρίστηση και τις δυνατότητές της. Η άνετη και με κορυφαία ποιότητα κύλισης X5 μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακά ευέλικτο και συμπαγές αυτοκίνητο  όταν οι ρυθμοί ανέβουν, κρύβοντας το αυξημένο βάρος της και προσφέροντας αντίστοιχα σπορ αίσθηση.

Στην πράξη, η τετρακίνηση xDrive all wheel-drive «δίνει» πάντα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς και το μπλοκέ διαφορικό αναλαμβάνει τα περαιτέρω. Αποτέλεσμα είναι στις περισσότερες καταστάσεις να συμπεριφέρεται αρχικά ως πισωκίνητη και εν συνεχεία να εμπλέκεται ο εμπρός άξονας για να την «βιδώσει» στο δρόμο. Στην Sport+ ρύθμιση του Driving Experience Control (σκληραίνει αισθητά την ανάρτηση) που ενδείκνυται για τέτοια χρήση, η Χ5 καθίσταται ιδιαίτερα γρήγορη και ασφαλής σε όλες τις συνθήκες παραμένοντας παράλληλα και πάλι εντυπωσιακά άνετη παρά τις 21 ιντσών ζάντες που φοράει.

Αυτές βέβαια αντίθετα δεν προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση, με την Χ5 όμως να μπορεί να ανταπεξέλθει αρχικά με την απόσταση από το έδαφος των 214 χλστ. (ρυθμίζεται σε δύο στάδια κατά 80 χλστ.) και το πακέτο off-road που προσφέρει άλλα 4 προγράμματα οδήγησης (για άμμο, χιόνι, πέτρες και χώμα) ρυθμίζοντας ανάλογα την τετρακίνηση, την ανάρτηση, την απόκριση σε κινητήρα και κιβώτιο και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (DSC). Τα φρένα τέλος, συμπληρώνουν την οδική της συμπεριφορά, με 36 μ. να απαιτούνται για την ακινητοποίησή της.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

MEGA TEST: Μετρήσεις χώρου αποσκευών σε 8 μεσαία SUV

Δοκιμή: Νέο Mazda3

Μοναδική μάζωξη με Nissan GT-R (+video)

Υβριδική η νέα Mercedes-AMG C 63

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »