¶ριστος για βασική έκδοση ο τετρακύλινδρος των 2,0 λίτρων με 197 ίππους. Έχει σπορ χροιά όποτε του ζητηθεί, ενώ σε άλλες στιγμές, ντύνεται πιο… οικονομικά.

Στο δρόμο: Ίσως η καλύτερη Ζ4 μέχρι στιγμής

25.403 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2019)

Τις κάποιες μικρές ελλείψεις αρμονίας που βγάζει η σχεδίαση της Ζ4, τις αντισταθμίζει η BMW με το οδηγικό της πακέτο. Πρώτα απΆόλα η ανάρτηση: μια νέα σελίδα στην ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την οδική συμπεριφορά. Είναι πραγματικά σφικτή, σχεδόν ξερή στη ρύθμιση Sport Plus, αλλά δε θα ενοχλήσει ηχητικά ούτε καν εκεί. Έπειτα είναι η ακαμψία, η οποία ειδικά σε ότι αφορά το εμπρός διαμέρισμα του πλαισίου μοιάζει με βράχο. Τέλος, το μοίρασμα του βάρους: η μάζα είναι τόσο τακτικά χωρισμένη στους δύο άξονες ώστε σε καμία στιγμή πίεσης δε θα προκύψει κάποια δύναμη η οποία θα δείχνει παράταιρη. Ωστόσο, ούτε αυτή τη Ζ4 τη νιώθεις «πούπουλο» σαν απόλυτο νούμερο βάρους. Το εμπρός μέρος πάντως ελέγχεται υποδειγματικά, δεν ελαφρώνει και κλίνει προς τη στροφή με μοναδική αμεσότητα προς τις εντολές του τιμονιού. Το αποτέλεσμα είναι μια Ζ4 με την οποία μπορείς να κινηθείς αληθινά γρήγορα και να στοχεύεις το κέντρο της στροφής με μοναδική ακρίβεια και ουδετερότητα. Εξαιρετικά σε αίσθηση τα φρένα αλλά και με απόδοση η οποία δεν πιστεύεις ότι έρχεται από μονοπίστονες δαγκάνες. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto