Ανοίγοντας τις μεγάλες, στιβαρές πόρτες και μπαίνοντας στο εσωτερικό του μοντέλου το σκηνικό δεν διαφέρει από αυτό που έχουμε συναντήσει και στις υπόλοιπες εκδόσεις της C-Class Coupe που έχουμε δοκιμάσει κατά το παρελθόν. Πιο αναλυτικά, ο διάκοσμος είναι ιδιαίτερα ευχάριστος, με την ποιότητα κατασκευής να χαρακτηρίζεται κορυφαία, στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η C-Class. Ο οδηγός κάθεται πιο χαμηλά σε σχέση με την σεντάν έκδοση, απολαμβάνοντας πολύ καλή στήριξη από το αναπαυτικό κατά τα άλλα κάθισμα, ωστόσο η ορατότητά του περιορίζεται από το σχήμα του αμαξώματος προς όλες τις πλευρές. Εργονομικά ατοπήματα δεν παρατηρούνται, με το σύστημα πολυμέσων να χρειάζεται κάποιο χρόνο εξοικείωσης στον χειρισμό του.
Τέλος, στο 4θέσιο εσωτερικό της C Class Coupe, τα 2 πίσω άτομα θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις ακόμα και αν δεν είναι μέσου ύψους, αφού ο χώρος είναι περιορισμένος εξαιτίας της κουπέ αισθητικής. Ο χώρος αποσκευών αντίστοιχα είναι κατά 80 λίτρα μικρότερος από της σεντάν C Class, με συνολικό όγκο 400 λίτρων.
με τοσα λεφτα δεν παω να παρω μια maserati ghibli η μια jaguar xe και να εχω και αμαξαρα και κινητηρα και να μην ειμαι μαιντανος!!
Αμαξάρα με τα όλα της.Προσωπικά αν διεθετα τόσα χρήματα θα έπαιρνα mustang και θα είχα και διπλά άλογα...