Οι 184 ίπποι του 2λιτρου turbo βενζινοκινητήρα, αποδεικνύονται αρκετοί για τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του μοντέλου. Σε αυτές τις συνθήκες μάλιστα, είναι και ιδιαίτερα οικονομικός.

Kινητήρας-Kιβώτιο: Αέρινες σιωπές…

17.821 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2018)

Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που κινεί την «βασική» έκδοση της E- Class Cabriolet (έκδοση Ε200) αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm ροπής. Ο τετρακύλινδρος αυτός κινητήρας, ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία του αλλά και την ικανότητά του να κινήσει «αέρινα» το βαρύ αμάξωμα της Cabriolet, προσδίδοντάς της μάλιστα παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις. Με 9,0 δλ. για τα πρώτα 0-100 χλμ./ώρα, μπορεί το αμάξωμα των 1.755 κιλών με οδηγό να μην ανάβει φωτιές, ωστόσο σίγουρα θα ικανοποιήσει τον οδηγό και τους επιβάτες του. Η λειτουργία του παρουσιάζει θετική απόκριση από χαμηλές στροφές και αποθέματα ροπής στις μεσαίες στροφές, ενώ το πυκνής κλιμάκωσης 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο εξυπηρετεί τα μέγιστα στο τράβηγμα που παρουσιάζει ακόμα και ψηλά. Αυτό, συμβαδίζει με την εξευγενισμένη χροιά της έκδοσης και διακρίνεται για τις ομαλές εναλλαγές σχέσεων που πραγματοποιεί και την αμεσότητά του, ιδιαίτερα στην λετουργία Sport+ του συστήματος παραμετροποίησης Drive Select. Με δεδομένο πως μιλάμε για ένα βαρύ αμάξωμα, οι καταναλώσεις επηρεάζοντας σαφώς αρνητικά με μια μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες να κυμαίνεται περίπου στα 10,0 λτ./100 χλμ. Αντίθετα μέσω και της υψηλής αλλά και σε ευρύ φάσμα στροφών ροπής των 300 Nm, η κατανάλωση περιορίζεται σημαντικά στο βασικό πεδίο δράσης του αυτοκινήτου, τα ταξίδια. Εκεί, μπορεί να δει κανείς και τιμές κάτω των 6,0 λτ./100 χλμ. σχετικά εύκολα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda