Αν και το βάρος φαίνεται στο δρόμο, η πληθώρα συστημάτων και η αρχιτεκτονική του Α7 Sportback του προσδίδουν ευχάριστη οδική συμπεριφορά και σε στριφτερές διαδρομές. Ως Audi και ως quattro αντίθετα «κρύβει» αποτελεσματικά τα χιλιόμετρά του.

Το βασικό πεδίο δράσης του νέου Audi A7 Sportback είναι σαφέστατα ο ανοιχτός δρόμος. Η σταθερότητά του ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες είναι παροιμιώδης, ενώ την ίδια στιγμή εντυπωσιακά είναι τα παρεχόμενα επίπεδα άνεσης.

Απολαυστικό στο δρόμο

33.073 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2018)

Κάτω από το εντυπωσιακό «περίβλημα», το νέο Audi A7 Sportback ενσωματώνει όλα τα τελευταία σύγχρονα μέσα της Audi, διαμορφώνοντας αναλόγως την συμπεριφορά του. Αρχικά, «πατάει» πάνω στην MLB Evo πλατφόρμα του ομίλου και με τον V6 κινητήρα τοποθετημένο ως προς τον διαμήκη άξονα, εφοδιάζεται με το «καλό» σύστημα quattro με κεντρικό διαφορικό. Προαιρετικά το A7 Sportback μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα τετραδιεύθυνσης, αερανάρτηση και το σπορ διαφορικό του συστήματος quattro, που σαφώς προσδίδουν ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα από την ήδη σπορ διάθεση του μοντέλου της δοκιμής. Στην μεσαία έκδοση S-Line που είχαμε στη διάθεσή μας, προεξάρχον χαρακτηριστικό του Α7 Sportback είναι η άνεση, αφού παρά την σφιχτή αυτόματα προσαρμοζόμενη ανάρτηση (σε αυτή την έκδοση) και τις 21 ιντσών ζάντες, ισοπεδώνει με ευκολία κάθε ανωμαλία και επιτυγχάνει κορυφαίο έλεγχο του αμαξώματος.

Αντίστοιχα εξαιρετική είναι και η ποιότητα κύλισης, με την καμπίνα των επιβατών να είναι αποκομμένη πλήρως από εξωτερικούς θορύβους, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες που είναι άλλωστε το «φόρτε» του μοντέλου. Το 4θυρο κουπέ μοντέλο της Audi έχει και οδηγικά ένα επιβλητικό προφίλ με σίγουρο πάτημα και αν και είναι απολαυστικό στον ανοιχτό δρόμο, δείχνει να μην «βολεύεται» σε σφχιτές διαδρομές. Εκεί, δεν μπορεί να ξεδιπλώσει τις αρετές των συστημάτων που το πλαισιώνουν, με το βάρος να μην μπορεί να «καμφθεί» αν και αυτό επηρεάζει μόνο την τοποθέτησή του στο δρόμο και όχι την συμπεριφορά του. Με καθαρές γραμμές και σε αυτές τις συνθήκες μπορεί να κινηθεί ταχύτατα και με ασφάλεια, επιδεικνύοντας ουδέτερη συμπεριφορά και εξαιρετικά μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ οι κλίσεις είναι αμελητέες και πάλι ορίζουν καλή απόκριση του αμαξώματος στις εντολές του οδηγού.

Το παρών δίνει και εδώ το πρόγραμμα παραμετροποίησης της οδικής συμπεριφοράς (Drive Select) που  προσαρμόζει ανάλογα τον χαρακτήρα του μοντέλου (Comfort, Auto, Dynamic και Individual), επεμβαίνοντας στον κινητήρα και στο σύστημα διεύθυνσης. Το τελευταίο είναι θετικό σε αίσθηση με αρκετό «βάρος» και πολύ καλή απόκριση, ενώ τέλος τα φρένα ικανοποιούν και εκείνα τόσο σε αίσθηση όσο και απόδοση, ακινητοποιώντας το αμάξωμα σε 36,6 μέτρα από την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto