Με την sport επιλογή που σφίγγει τα αμορτισέρ και την αερανάρτηση το SQ5 γέρνει ελάχιστα και κυρίως κρατάει εξωπραγματικά.

Η μόνιμη τετρακίνηση και οι μεγάλοι τροχοί κάνουν το SQ5 να βεντουζάρει στην άσφαλτο, τη στιγμή που το πίσω ελεγχόμενο διαφορικό κάνει τα μαγικά του για να σε βοηθά να κλείνεις ιδανικά την τροχιά.

Στο δρόμο: Τα κάνει όλα

21.606 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2018)

Το SQ5 δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα να κυκλοφορήσει στην πόλη. Σίγουρα δεν είναι τόσο μανιτζέβελο, όσο ένα μικρό αυτοκίνητο, αλλά στη επιλογή Comfort με τη σχετική ρύθμιση των αμορτισέρ, το μαλακό τιμόνι και την ήπια απόκριση στο γκάζι δε θα ταλαιπωρήσει. Το αντίθετο μάλιστα, αφού χάρη στην απίθανη ηχομόνωση και τον εξαιρετικό κλιματισμό νιώθεις σα να ζεις σε ένα δικό σου, ιδιαίτερο περιβάλλον μακριά από τη βαβούρα της πόλης. Κακά τα ψέματα όμως, το SQ5 θα νιώσει πιο άνετα στον ανοιχτό δρόμο. Εκεί είναι που θα εκτιμήσεις την ανείπωτη ποιότητα στην κύλισή του, που θυμίζει μαγικό χαλί, παρά την παρουσία των (έξτρα) 21 ιντσών τροχών με ελαστικά 255/40! Η αερανάρτηση κυριολεκτικά σιδερώνει κάθε ανωμαλία και τα επίπεδα θορύβου είναι τόσο χαμηλά, που μπορείς να ψιθυρίζεις στους πίσω επιβάτες και να σε ακούν ακόμη και στα 140 χλμ./ώρα.

Μήπως όταν αρχίσουν οι στροφές το βαρύ SQ5 δείχνει έξω από τα νερά του; Σίγουρα δεν είναι τόσο ευέλικτο όσο ένα λιγότερο ογκώδες μοντέλο και σίγουρα το υψηλό κέντρο βάρους δεν κρύβεται, αλλά με την sport επιλογή που σφίγγει τα αμορτισέρ και την αερανάρτηση το SQ5 γέρνει ελάχιστα και κυρίως κρατάει εξωπραγματικά. Η μόνιμη τετρακίνηση και οι μεγάλοι τροχοί κάνουν το SQ5 να βεντουζάρει στην άσφαλτο, τη στιγμή που το πίσω ελεγχόμενο διαφορικό κάνει τα μαγικά του για να σε βοηθά να κλείνεις ιδανικά την τροχιά. Το τιμόνι δεν είναι σημείο αναφοράς για την πληροφόρηση και την επικοινωνία που προσφέρει για τα δρώμενα, αλλά είναι ακριβές και με σωστό βάρος. Έτσι μόνη σου έννοια μοιάζει να είναι ποια θα είναι η αντίδραση των 2 τόνων σε ένα απότομο ξεκόλλημα. Τα ηλεκτρονικά κάνουν πάντως τη δουλειά που πρέπει, ενώ τι να πει κανείς για τα φρένα με τις εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τους 4 αεριζόμενους δίσκους γύρω-γύρω; Τα 34,2 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα και η μηδαμινή μείωση της αποτελεσματικότητάς τους ακόμη και σε παρατεταμένες κατωφέρειες τα λένε όλα. Και μιλάμε, επαναλαμβάνουμε, για ένα τάνκ σχεδόν 2 τόνων…

Αν μη τι άλλο οι τροχοί των 21 ιντσών τυλιγμένοι με σπορ ασφάλτινα ελαστικά δεν είναι ότι καλύτερο για εκτός δρόμου αναζητήσεις. Ωστόσο στο Drive Select υπάρχει λειτουργία off road, που σε συνδυασμό με την ικανότητα της αερανάρτησης να αυξομειώνει το ύψος του αυτοκινήτου (απόσταση από το έδαφος 180 έως 230 χλστ.), δίνουν τη δυνατότητα στο SQ5 να ξεπερνάει εμπόδια και δυσκολίες. Χρειάζεται όμως προσοχή με τα ελαστικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO PROACE
skoda