Σήμερα η ολοκαίνουργια 5η γενιά του CRV έχει σκοπό να τα πάει ακόμη καλύτερα από τον προκάτοχό του.

Το νέο CR-V δεν διαθέτει diesel έκδοση και αντΆ αυτής στο προσεχές μέλλον θα υπάρχει μια υβριδική.

Το νέο CR-V διατήρησε ουσιαστικό το μήκος του στα 4.600 χλστ., αλλά αύξησε κατά 32 χλστ. το μεταξόνιο και κατά 35 χλστ. το πλάτος του τη στιγμή που μείωσε αμυδρά το ύψος του κατά 4 χλστ..

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το παραλληλόγραμμο πλαίσιο που δημιουργούν τα φώτα.

Δοκιμή: Nέο Honda CR-V

Διαβάστηκε από 39391 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/11/2018
 

Το CR-V έχει καταφέρει να γίνει παγκόσμιο best seller στην κατηγορία του. Η δοκιμή του ολοκαίνουργιου μοντέλου με τον 1,5 turbo κινητήρα βενζίνης δείχνει πως το CR-V ξέρει τον τρόπο να ανοίξει κι άλλο την ψαλίδα από τον δεύτερο.

What is new
- 5η γενιά CR-V
- 1,5 i-VTEC Turbo με 193 PS (με CVT κιβώτιο)
- Εξαιρετικό CVT
- Βελτιωμένη τετρακίνηση
- Διαθέσιμο και ως 7θέσιο
- Από 38.550 ευρώ (το CVT AWD)

Από την πρώτη του κιόλας γενιά το Honda CR-V κατάφερε να «παντρέψει» τα καλύτερα από τον κόσμο των οικογενειακών αυτοκινήτων με εκείνα των SUV. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που το όνομα του μοντέλου είναι τα αρχικά των λέξεων Comfortable Runabout Vehicle (Ανετο, Γενικής χρήσης, Όχημα). To αποτέλεσμα φάνηκε στο ταμείο με το ιαπωνικό μοντέλο να καταφέρνει κάτι λιγότερο από 10.000.000 πωλήσεις και να σκαρφαλώνει έτσι στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του, βασισμένο κυρίως σε χαρακτηριστικά, όπως η άνεση, η πρακτικότητα και η αξιοπιστία. Σήμερα η ολοκαίνουργια 5η γενιά έχει σκοπό να τα πάει ακόμη καλύτερα.

Δείχνει και είναι πιο δυναμικό
Το νέο CR-V διατήρησε ουσιαστικό το μήκος του στα 4.600 χλστ., αλλά αύξησε κατά 32 χλστ. το μεταξόνιο και κατά 35 χλστ. το πλάτος του τη στιγμή που μείωσε αμυδρά το ύψος του κατά 4 χλστ.. Οι λεπτότερες κατά 10 χλστ. εμπρός κολώνες σε συνδυασμό με τους πιο μυώδεις θόλους των τροχών, τις εντονότερες νευρώσεις στο μακρύτερο καπό και την αισθητή αύξηση της απόστασης από το έδαφος (191 χλστ. στις 4Χ2 και 201 χλστ. στις 4Χ4 εκδόσεις) έχουν τονώσει τον δυναμισμό. Είναι και η επιθετική μάσκα, πίσω από την οποία κρύβονται οι ενεργές γρίλιες και οι οποίες ανοιγοκλείνουν real time για βέλτιστο συνδυασμό ψύξης-αεροδυναμικής-οικονομίας. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το παραλληλόγραμμο πλαίσιο που δημιουργούν τα φώτα, τα οποία φέρνουν λίγο από Civic, με τη χρωμιωμένη φάσα ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ, αλλά και την αεροτομή. Αν μας άρεσε; Σίγουρα ναι, ειδικά στο χρώμα του μοντέλου της δοκιμής η εικόνα του είναι «γλυκιά». 

CVT και 4Χ4 από 38.550 ευρώ
Με την πρώτη ματιά,  τα 38.550 ευρώ που κοστίζει η τετρακίνητη, με CVT κιβώτιο και 193 ίππους έκδοση Elegance (36.550 με χειροκίνητο κιβώτιο και 173 ίππους) είναι αρκετά λεφτά. Tα specs του αυτοκινήτου όμως τη δικαιολογούν, (για παράδειγμα, ενώ συγκριτικά το Skoda Kodiaq με 1,5 TSI 150 ίππων, τετρακίνηση και DSG αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση Style κοστίζει 36.980 ευρώ).

Στο πιο πλούσιο επίπεδο Lifestyle το κόστος κτήσης για το CR-V αρχίζει από 41.650 ευρώ (44.650 ευρώ με αυτόματο CVT). Έπειτα, η γκάμα του 7θέσιου CR-V ξεκινά από το μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο, Elegance, που τιμάται από 42.650 ευρώ (45.250 ευρώ με CVT) και ολοκληρώνεται με την έκδοση Lifestyle που κοστίζει από 46.650 ευρώ (48.650 ευρώ με CVT). Οι τιμές του νέου CR-V στην ελληνική αγορά ξεκινούν από τις 33.650 ευρώ στη βασική δικίνητη έκδοση Comfort, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance με navigation αρχίζουν από τις 35.650 ευρώ (36.550 με AWD). Να σημειωθεί πως το νέο CR-V προσφέρει από τη βασική έκδοση το πακέτο Honda Sensing, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει adaptive cruise control, ενεργό lane keeping assist system, καθώς και σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης με ανίσχευση πεζών, που επεμβαίνει στα φρένα εφόσον καταστεί απαραίτητο. Αν δεν το καταλάβατε ήδη, το νέο CR-V δεν διαθέτει diesel έκδοση και αντΆ αυτής στο προσεχές μέλλον θα υπάρχει μια υβριδική.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Με ίδια μηχανικά, C5 Aircross, Grandland X ή 3008;

BMW 118i VS Mercedes-Benz A 180

Eπίσημο: Ford Mach-E το όνομα του ηλεκτρικού crossover

H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio;

Ρετούς για το Volvo S90

H Ford Mustang Electric;

Νέος πρωταθλητής με 99% στο EuroNCAP (+vid)

Η Mercedes-AMG E63 δοκιμάζεται στο Ring

Έρχεται ισχυρή diesel BMW Σειρά 3 Touring;

Ανακοίνωσε ηλεκτρική G-Class η Mercedes

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

Nέα Mustang «Lithium»

Μετρήσεις Πορτ μπαγκάζ: Νέος πρωταθλητής στα SUV!

Στο Ring η χειροκίνητη BMW M3; (+vid)

Νέα plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

BMW: Κράτα τη BMW σου για πάντα γνήσια

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

περισσότερα »