O 2,0 dCi πετρελαιοκίνηρας των 177 ίππων και των 380 Nm ροπής κινεί με άνεση το τετρακίνητο Nissan X-Τrail.

Κινητήρας: Σβέλτο, αλλά «ακούγεται» και σε κατανάλωση

96.704 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)

Ο γαλλικής καταγωγής 2λιτρος turbodiesel του μοντέλου της δοκιμής αποδίδει 177 άλογα με 380 Nm στις 2.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Στην πράξη η δύναμη περισσεύει και κινεί με άνεση το μεγάλο SUV της Nissan, το οποίο έχει τονισμένες επιδόσεις, ωστόσο αισθητός είναι τόσο ο κραδασμός, όσο και ο θόρυβος. Ο τελευταίος μάλιστα τονίζεται από το χαρακτηριστικό βουητό, που εμφανίζουν τα CVT κιβώτια στην προσπάθεια του οδηγού για πλήρη επιτάχυνση πατώντας τέρμα το γκάζι. Πάντως η λειτουργία του κιβωτίου είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη και οι εναλλαγές των 7 σχέσεων σχεδόν μεταξένιες. Μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. υπόσχεται η Nissan με τροχούς 19 ιντσών (μοντέλο δοκιμής), αλλά σε καμία περίπτωση η τιμή αυτή δεν επιβεβαιώθηκε από τις μετρήσεις μας, οι οποίες γυρόφεραν τα 10,0 λτ./100 χλμ.. Πάντως με την επιλογή λειτουργίας ECO, κίνηση 4Χ2 και αρκετή προσπάθεια καταφέραμε κατανάλωση γύρω στα 8,0 λτ./100 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LEASING APRILIOS
skoda