Ο νέος 2λιτρος Si4 βενζινοκινητήρας της οικογένειας Ignenium αποδίδει στη συγκεκριμένη εκδοχή του 290 άλογα και 400Nm ροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ.

Η μέση κατανάλωση των 7,6 λτ./100 χλμ., που υπόσχεται o κατασκευαστής είναι σύντομο αστείο μιας οι μετρήσεις μας δύσκολα έπεσαν κάτω από τα 15,5 λτ./100 χλμ.

Οι επιδόσεις του Evoque με τα 290 άλογα είναι σε επίπεδα καυτού χάτσμπακ.

Kινητήρας: Εκρηκτικό, αλλά και «διψασμένο»

48.438 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2018)

Το Range Rover Εvoque είναι διαθέσιμο από το περασμένο καλοκαίρι με τον ολοκαίνουργιο αλουμινένιο, 4κύλινδρο, turbo και με άμεσο ψεκασμό 2λιτρο Si4 κινητήρα βενζίνης της οικογένειας Ιngenium. Το μοντέλο της δοκιμής «φορούσε» την πιο ισχυρή έκδοσή του με 290 άλογα (διαθέσιμος και με 240) και 400Nm ροπής διαθέσιμα μόλις στις 1.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Στην πράξη ο κινητήρας, τραβάει γερά από χαμηλά και κινεί πολύ γρήγορα το κάθε άλλο παρά ελαφρύ Evoque (1.833 κιλά με οδηγό) με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,8 δλ και οι επιταχύνσεις από τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,6 και 4,6 δλ. αντίστοιχα (με kickdown). Η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 230 χλμ./ώρα. Με δυο λόγια, οι επιδόσεις του Evoque είναι σε επίπεδα καυτού χάτσμπακ.

To «αλλά» της υπόθεσης δεν έχει να κάνει τόσο με την κάποια τραχύτητα στη λειτουργία και τον «σκληρό» θόρυβο που παράγει το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, αλλά με την τάση να καταναλώνει αρκετά. Η μέση κατανάλωση των 7,6 λτ./100 χλμ., που υπόσχεται o κατασκευαστής είναι σύντομο αστείο μιας και οι μετρήσεις μας δύσκολα έπεσαν κάτω από τα 15,5 λτ./100 χλμ. Επίσης με 173 γρ. CO2/χλμ. το συγκεκριμένο Evoque δεν έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο της Αθήνας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto