Δεν έχει το απόλυτο γερμανικό ραφινάρισμα και την αντίστοιχη προσοχή στη λεπτομέρεια, έχει όμως τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα.

Ανάμεσα στα αναλογικά όργανα, υπάρχει ψηφιακή οθόνη πληροφοριών για τα πάντα.

Μεγάλος χώρος αποσκευών στα 575 λτ, αλλά η καμπίνα είναι απλά ικανοποιητική σε ευρυχωρία.

Αν και δεν ξεχωρίζει για την ευρυχωρία της καμπίνας, κανένας επιβάτης δεν θα νιώσει στριμωγμένος.

Το σύστημα πολυμέσων προσομοιώνει τη λειτουργία ενός tablet και προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα.

Φορτωμένο με κουμπιά για σχεδόν όλες τις λειτουργίες το τιμόνι του Evoque τονίζει την πρακτικότητα.

Ο περιστροφικός επιλογέας του κιβωτίου αναδύεται μόλις ανοίξει το ηλεκτρικό κύκλωμα. Από κάτω του υπάρχει το πάνελ για τον χειρισμό του Terrain Response.

Εσωτερικό: Πολυτελές και ξεχωριστό

48.431 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2018)

Η καμπίνα του Evoque είναι φανταχτερή και διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση με κύρια στοιχεία την 10 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment και την φαρδιά κεντρική κονσόλα, η οποία συνεχίζει πάνω από το κεντρικό τούνελ μετάδοσης ανάμεσα στα καθίσματα. Στη μέση της κονσόλας ξεχωρίζει ο περιστροφικός διακόπτης για το αυτόματο κιβώτιο, ο οποίος είναι βυθισμένος όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί και αναδύεται προοδευτικά μόλις πατηθεί το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα. Τα μόνα κουμπιά στην κονσόλα αφορούν ουσιαστικά το σύστημα κλιματισμού με όλες τις άλλες λειτουργίες να ελέγχονται από την οθόνη. Το Evoque χάρη στην ποιότητα των υλικών, στο σωστό φινίρισμα και στον εξωφρενικό φυσικά εξοπλισμό καταφέρνει να δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας, όπως τα μεγαλύτερα εμβληματικά Range Rover, κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα πολυτελή compact SUV. Δεν έχει το απόλυτο γερμανικό ραφινάρισμα και την αντίστοιχη προσοχή στη λεπτομέρεια, έχει όμως τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, ένα ιδιαίτερο «χρώμα», που σε κερδίζει σταδιακά και όχι με τη μία. Οι δερμάτινες επενδύσεις που καλύπτουν τα πάνελ των θυρών και το ταμπλό της έκδοσης HSE τονίζουν τα παραπάνω, ενώ το σύστημα πολυμέσων προσομοιώνει τη λειτουργία ενός tablet και προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα. Πολύ καλή θέση οδήγησης και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα ανήκουν στα επιπλέον συν, όπως και η (έξτρα) πανοραμική γυάλινη οροφή που αφήνει άπλετο φως να μπει στην καμπίνα. Η περιφερειακή ορατότητα δεν προβληματίζει, ενώ ο σκόπελος του μικρού πίσω τζαμιού ξεπερνιέται χωρίς πρόβλημα χάρη στην περιμετρική κάμερα οπισθοπορείας.

Χώροι: Βολικό ακόμη και για 5 επιβάτες
Το μεταξόνιο, αλλά και το μήκος του Evoque είναι μικρότερο των άμεσων ανταγωνιστών του με αποτέλεσμα να μην ξεχωρίζει για την ευρυχωρία της καμπίνας χωρίς αυτό σε καμία περίπτωση να σημαίνει πως κανείς θα νιώσεις στριμωγμένος. Αντιθέτως το μεγάλο πλάτος και το λογικό σε όγκο τούνελ μετάδοσης, θα βοηθήσει τη μεταφορά ακόμη και 5 ενήλικων με επαρκή αέρα για τα γόνατα και μπόλικο για το κεφάλι κόντρα στη λογική της ιδιαίτερης κλίσης που έχει πίσω η οροφή. Μεγάλο είναι το πορτμπαγκάζ με τη βασική χωρητικότητα των 575 λτ. να μπορεί να φτάσει στα 1.445 με την πτώση της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Έχει και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, αλλά το κατώφλι φόρτωσης είναι ψηλό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto