Aν μη τι άλλο στο Evoque κάθεσαι ψηλά, χωρίς όμως η θέση οδήγησης να είναι «φορτηγίσια».

    Η άποψή μας

    48.460 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2018)

    + Σχεδίαση, ποιότητα-πολυτέλεια, εξοπλισμός άνεσης-ασφάλειας, ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις, εκτός δρόμου δυνατότητες, χαρακτήρας και δυνατότητες εξατομίκευσης
    - Τιμή, κατανάλωση, αίσθηση τιμονιού, θόρυβος από την ανάρτηση, αποτελεσματικότητα φρένων 


    Το Evoque 2,0 Si4 με τα 290 άλογα είναι μια άξια μικρογραφία των μεγάλων αδερφών του, αλλά το ότι οι τιμές πώλησης του φτάνουν ή και ξεπερνούν τις τιμές μοντέλων της μεγαλύτερης κατηγορίας (Audi SQ5 354 PS με 96.650 και BMW X3 M40i 360 PS με 88.830 ευρώ) δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στο μικρό Range Rover. Όπως και να έχει, όπλα του είναι ο πανίσχυρος 2λιτρος κινητήρας, οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, ο εξωφρενικός εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, ο ξεχωριστός πολυτελής χαρακτήρας και οι αναμφισβήτητες εκτός δρόμου ικανότητες.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    NEO TRAFIC
    skoda