Εκτός δρόμου το νέο Evoque είναι σαφώς πιο ικανό από ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, οι αγοραστές του θα χρειαστούν.

Οι υπερβολικοί τροχοί των 21 ιντσών δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο την απίθανη ποιότητα κύλισης και την άνεση, που θυμίζουν μεγαλύτερο Range Rover με αερανάρτηση.

Ο 2λιτρος diesel των 180 ίππων συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, αλλά τελικά δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικός.

Κορυφαία ποιότητα στην κύλιση και μεγάλες ικανότητες εκτός δρόμου

Διαβάστηκε από 17344 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/5/2019
 

Το μοντέλο της δοκιμής «φορούσε» τον 2λιτρο turbodiesel της σειράς Ingenium, ο οποίος στη μεσαία του έκδοση αποδίδει 180 άλογα. Στην πράξη κινεί απόλυτα ικανοποιητικά το βαρύ Evoque βασισμένο κυρίως στην ροπή των 430 Nm. Μπορεί το εύρος ωφέλιμης λειτουργίας να είναι μικρό (1.750-2.500 σ.α.λ.), μπορεί το 9άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF να αργεί στα kickdown και να δυσκολεύεται στην κατάλληλη επιλογή σχέσης στο πάτα-άσε του γκαζιού, σε τελική ανάλυση όμως κινείσαι σβέλτα. Είναι όμως οικονομικό; Ναι, υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα με 48V ηλεκτρικό κύκλωμα και ικανότητα ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα, η οποία αποθηκεύεται  σε μπαταρία κάτω από το κάθισμα του οδηγού,  ναι ο κινητήρας σβήνει κάτω από τα 20 χλμ./ώρα και έχει άμεσες επανεκκινήσεις, στην πράξη όμως η μέση κατανάλωση του Evoque, που δοκιμάσαμε δεν έπεσε κάτω από τα 10,5 λτ./100 χλμ. Σε αυτό ίσως να φταίνε και οι (έξτρα) υπερβολικοί τροχοί των 21 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 245/45.

Από την άλλη, οι μεγάλοι τροχοί δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο την απίθανη ποιότητα κύλισης και την άνεση, που θυμίζουν μεγαλύτερο Range Rover με αερανάρτηση. Το πλαίσιο είναι εξαιρετικά στιβαρό με συγκρατημένη κλίση, εντυπωσιακή πρόσφυση και ακούραστα φρένα.  Ελεγχόμενη και προοδευτική υποστροφή θα προκύψει μόνο σε κλειστές στροφές και έχοντας εφαρμόσει μεγάλη γωνία στο τιμόνι, το οποίο είναι αισθητά βελτιωμένο, ακριβές και άμεσο, ωστόσο όπως και το κιβώτιο δεν έδειξε να έχει την καλή διάθεση του πλαισίου. Υπάρχει και σύστημα Torque Vectoring, που βοηθά στην υπερβολή. Ουσιαστικά το μόνο που μας έλειψε ήταν μια σαφής διαφοροποίηση ανάμεσα στα προγράμματα λειτουργίας.

Βέβαια εκτός δρόμου το νέο Evoque είναι σαφώς πιο ικανό από ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι αγοραστές του θα χρειαστούν. Η τετρακίνηση ελέγχεται από το εξελιγμένο σύστημα Terrain Response 2, το οποίο διαθέτει έξι προγράμματα λειτουργίας (Νοrmal, Eco, Sand, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts και Auto). Με αρωγό τα 212 χλστ. από το έδαφος, την ικανότητα για πέρασμα σε υδάτινο κώλυμα 60 εκ. (από 50 εκ.) και τα 4 Season ελαστικά, το Evoque περνά με άνεση και ευκολία, κακοτράχαλα, ποτάμια και νεροφαγώματα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »