Με το GT-R η Nissan μπήκε στο μάτι των supercars.

Nτρόπιασε κατά πολύ ακριβότερες, ισχυρότερες και ελαφρύτερες σπορ κατασκευές σε πολλές πίστες παγκοσμίως και συνεχίζει να ενισχύει το μύθο γύρω από την ονομασία του. 

Εμφανισιακά το Nissan GT-R δεν έχει αλλάξει πολλά σε σχέση με το προ 10ετίας «καλούπι» παραμένοντας ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο.

Όλες οι αλλαγές έχουν γίνει σε συνάρτηση με την καλύτερη αεροδυναμική του απόδοση.

Οι 4 «μπούκες» της εξάτμισης τραβούν το βλέμμα και το... αυτί!

Παιχνιδομηχανή… Την ημέρα εκείνη δεν έπαιξα Gran Turismo… Πήρα το κλειδί του και άρχισα να γράφω χιλιόμετρα βιώνοντας μια εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της φαντασίας και της εικονικής πραγματικότητας…

Δοκιμή: Nissan GT-R

Διαβάστηκε από 51371 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2019
 

Παιχνιδομηχανή… Την ημέρα εκείνη δεν έπαιξα Gran Turismo… Πήρα το κλειδί του και άρχισα να γράφω χιλιόμετρα βιώνοντας μια εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της φαντασίας και της εικονικής πραγματικότητας…

Το Nissan GT-R είναι ένας μύθος της αυτοκίνησης από το 1969 που πρωτοεμφανίστηκε, αποτελώντας πάντοτε το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων της Ιαπωνικής εταιρείας. Στην τελευταία του γενιά (R35) άφησε πίσω του τις αποκλειστικά δεξιοτίμονες εκδόσεις των Skyline των προηγούμενων και ήρθε στην Ευρώπη σαν τον King Kong, άσχετα αν στα στέκια των petrolheads ονομάζεται Godzilla.

Δέκα χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη του εμφάνιση και η Nissan -παρά το γεγονός πως ήδη ετοιμάζει τον διάδοχό του (αναμένεται μετά το 2020), δείχνει να μην θέλει ακόμη να το ξεπεράσει. Με αυτό μπήκε στο μάτι των supercars, με αυτό ντρόπιασε κατά πολύ ακριβότερες, ισχυρότερες και ελαφρύτερες σπορ κατασκευές σε πολλές πίστες παγκοσμίως και με αυτό συνεχίζει να ενισχύει το μύθο γύρω από την ονομασία του. 

Για εμάς που παραμένουμε ακόμα παιδιά, το GT-R μας συστήθηκε σε αυτή του τη γενιά μέσα από τα παιχνίδια της Polyphony Digital με απαρχή την έκδοση Gran Turismo 5. Η στενή σχέση των δυο εταιρειών συνεχίζεται έως και σήμερα, ενώ οι απανταχού φανατικοί έσπευσαν να αγοράσουν τιμονιέρες καθίσματα κλπ. για να ξεκινήσουν να γράφουν τους δικούς τους χρόνους στις διάσημες πίστες που προσφέρει το εξαιρετικό παιχνίδι. Ακόμα κι εκεί μπορούσες να διαπιστώσεις κάποιες από τις αρετές αυτού του supercar, όπως τουλάχιστον επαληθεύτηκε μετά, στην πραγματική ζωή και τη συμβίωση μαζί του. 

Στη δύση της καριέρας της αυτή η γενιά έρχεται αναβαθμισμένη με στοιχεία από την έκδοση Nismo, με 570 ίππους και άλλες σημαντικές επεμβάσεις σε ανάρτηση και αεροδυναμική που το καθιστούν ακόμα πιο γρήγορο και ακόμα πιο απολαυστικό στην ευθεία και στις στριφτερές διαδρομές που αποτελούν και πάλι την αγαπημένη του «πίστα». Παράλληλα όμως αν και παραμένει αγρίμι, έγινε και πιο «ανθρώπινο» στην καθημερινότητα. 

Εμφανισιακά το Nissan GT-R δεν έχει αλλάξει πολλά σε σχέση με το προ 10ετίας «καλούπι» παραμένοντας ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο μέσω της αιχμηρής αισθητικής του και των αναλογιών του κουπέ αμαξώματος. Στα πλαίσια της ανανέωσης του μοντέλου πριν από 2 χρόνια περίπου, η δυναμική του εικόνα φρεσκαρίστηκε με κάποιες νέες λεπτομέρειες και προσθήκες, ενώ όλες οι αλλαγές έχουν γίνει σε συνάρτηση με την καλύτερη αεροδυναμική του απόδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »