Με το GT-R η Nissan μπήκε στο μάτι των supercars.

Nτρόπιασε κατά πολύ ακριβότερες, ισχυρότερες και ελαφρύτερες σπορ κατασκευές σε πολλές πίστες παγκοσμίως και συνεχίζει να ενισχύει το μύθο γύρω από την ονομασία του. 

Εμφανισιακά το Nissan GT-R δεν έχει αλλάξει πολλά σε σχέση με το προ 10ετίας «καλούπι» παραμένοντας ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο.

Όλες οι αλλαγές έχουν γίνει σε συνάρτηση με την καλύτερη αεροδυναμική του απόδοση.

Οι 4 «μπούκες» της εξάτμισης τραβούν το βλέμμα και το... αυτί!

Παιχνιδομηχανή… Την ημέρα εκείνη δεν έπαιξα Gran Turismo… Πήρα το κλειδί του και άρχισα να γράφω χιλιόμετρα βιώνοντας μια εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της φαντασίας και της εικονικής πραγματικότητας…

Δοκιμή: Nissan GT-R

66.899 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2019)

Παιχνιδομηχανή… Την ημέρα εκείνη δεν έπαιξα Gran Turismo… Πήρα το κλειδί του και άρχισα να γράφω χιλιόμετρα βιώνοντας μια εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της φαντασίας και της εικονικής πραγματικότητας…

Το Nissan GT-R είναι ένας μύθος της αυτοκίνησης από το 1969 που πρωτοεμφανίστηκε, αποτελώντας πάντοτε το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων της Ιαπωνικής εταιρείας. Στην τελευταία του γενιά (R35) άφησε πίσω του τις αποκλειστικά δεξιοτίμονες εκδόσεις των Skyline των προηγούμενων και ήρθε στην Ευρώπη σαν τον King Kong, άσχετα αν στα στέκια των petrolheads ονομάζεται Godzilla.

Δέκα χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη του εμφάνιση και η Nissan -παρά το γεγονός πως ήδη ετοιμάζει τον διάδοχό του (αναμένεται μετά το 2020), δείχνει να μην θέλει ακόμη να το ξεπεράσει. Με αυτό μπήκε στο μάτι των supercars, με αυτό ντρόπιασε κατά πολύ ακριβότερες, ισχυρότερες και ελαφρύτερες σπορ κατασκευές σε πολλές πίστες παγκοσμίως και με αυτό συνεχίζει να ενισχύει το μύθο γύρω από την ονομασία του. 

Για εμάς που παραμένουμε ακόμα παιδιά, το GT-R μας συστήθηκε σε αυτή του τη γενιά μέσα από τα παιχνίδια της Polyphony Digital με απαρχή την έκδοση Gran Turismo 5. Η στενή σχέση των δυο εταιρειών συνεχίζεται έως και σήμερα, ενώ οι απανταχού φανατικοί έσπευσαν να αγοράσουν τιμονιέρες καθίσματα κλπ. για να ξεκινήσουν να γράφουν τους δικούς τους χρόνους στις διάσημες πίστες που προσφέρει το εξαιρετικό παιχνίδι. Ακόμα κι εκεί μπορούσες να διαπιστώσεις κάποιες από τις αρετές αυτού του supercar, όπως τουλάχιστον επαληθεύτηκε μετά, στην πραγματική ζωή και τη συμβίωση μαζί του. 

Στη δύση της καριέρας της αυτή η γενιά έρχεται αναβαθμισμένη με στοιχεία από την έκδοση Nismo, με 570 ίππους και άλλες σημαντικές επεμβάσεις σε ανάρτηση και αεροδυναμική που το καθιστούν ακόμα πιο γρήγορο και ακόμα πιο απολαυστικό στην ευθεία και στις στριφτερές διαδρομές που αποτελούν και πάλι την αγαπημένη του «πίστα». Παράλληλα όμως αν και παραμένει αγρίμι, έγινε και πιο «ανθρώπινο» στην καθημερινότητα. 

Εμφανισιακά το Nissan GT-R δεν έχει αλλάξει πολλά σε σχέση με το προ 10ετίας «καλούπι» παραμένοντας ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο μέσω της αιχμηρής αισθητικής του και των αναλογιών του κουπέ αμαξώματος. Στα πλαίσια της ανανέωσης του μοντέλου πριν από 2 χρόνια περίπου, η δυναμική του εικόνα φρεσκαρίστηκε με κάποιες νέες λεπτομέρειες και προσθήκες, ενώ όλες οι αλλαγές έχουν γίνει σε συνάρτηση με την καλύτερη αεροδυναμική του απόδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center