Ποιοτικά το εσωτερικό του GT-R ικανοποιεί χωρίς να εντυπωσιάζει, ο διάκοσμος όμως συνάδει απόλυτα με τον «πολεμικό» του χαρακτήρα.

Ο πίνακας οργάνων είναι τέλεια δομημένος ώστε να μην αποσπά την προσοχή του οδηγού από αυτό που κάνει. Οι βελόνες τρελαίνονται στο πάτημα του γκαζιού. Όπως και αυτή του καυσίμου…

Η θέση οδήγησης είναι με μια λέξη τέλεια. Τα καθίσματα είναι χαμηλά τοποθετημένα, προσφέρουν εξαιρετική στήριξη στα σώματα και αναλογικά χαρακτηρίζονται και άνετα.

Από αυτούς τους διακόπτες διαμορφώνεται σε μεγάλο ποσοστό η συμπεριφορά του GT-R στο δρόμο ανάλογα με την επιλογή του οδηγού του.

Για την οθόνη πληροφοριών του GT-R, η Nissan συνεργάστηκε με τους δημιουργούς των αγωνιστικών παιχνιδιών Gran Turismo και την Polyphony Digital. Μέσα από αυτή εμφανίζονται πολλά δεδομένα για την απόδοση και τη λειτουργία του συνόλου με επίκεντρο πάντα τις επιδόσεις. Ο χειρισμός και η επιλογή των ενδείξεων, γίνεται από το περιστροφικό χειριστήριο στη βάση της κονσόλας.

Για την οθόνη πληροφοριών του GT-R, η Nissan συνεργάστηκε με τους δημιουργούς των αγωνιστικών παιχνιδιών Gran Turismo και την Polyphony Digital. Μέσα από αυτή εμφανίζονται πολλά δεδομένα για την απόδοση και τη λειτουργία του συνόλου με επίκεντρο πάντα τις επιδόσεις. Ο χειρισμός και η επιλογή των ενδείξεων, γίνεται από το περιστροφικό χειριστήριο στη βάση της κονσόλας.

Όμορφος «αληθινός» κόσμος

Διαβάστηκε από 51367 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2019
 

Το εσωτερικό του Nissan GT-R R35 στην τελευταία του έκδοση είναι πιο ποιοτικό και πιο όμορφο, διατηρώντας τον σπορ χαρακτήρα του στο έπακρο. Όλα έχουν σχεδιαστεί αρχικά για να ικανοποιήσουν τον οδηγό και τις αισθήσεις του, από το τιμόνι και τον πίνακα οργάνων, μέχρι το κάθισμα και την συνολική εργονομία έτσι ώστε να οδηγεί απερίσπαστος. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει μια οθόνη 8 ιντσών η οποία εκτός από το infotainment, πληροφορεί τον οδηγό για οτιδήποτε αφορά στη λειτουργία, την απόδοση και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, με τη Nissan να συνεργάζεται με τους δημιουργούς του Gran Turismo και την Polyphony Digital γιΆ αυτό.

Γενικά η εικόνα είναι ευχάριστη τόσο σε διάκοσμο όσο και σε ποιότητα, με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμολόγηση, ωστόσο απουσιάζει ο premium χαρακτήρας που ενδεχομένως αναμένει κάποιος από ένα αυτοκίνητο αυτής της αξίας. Οι χώροι είναι επαρκείς για 2 επιβάτες αφού όπως συχνά συμβαίνει στα 2+2 κουπέ αυτοκίνητα, πίσω δεν κάθεσαι. Είναι ξεκάθαρο ωστόσο το  τι πληρώνεις τελικά στην περίπτωση του GT-R, από τη στιγμή που βάλεις μπροστά τον κινητήρα και πατήσεις γκάζι…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »