Tο εντυπωσιακότερο όλων στοιχείο που σου µένει από την οδήγηση του GT-R, είναι πως συνεχίζεις να την «ζεις» ακόµα και όταν βγεις από αυτό, είτε γιατί τέλειωσε (πάλι) η βενζίνη είτε γιατί κουράστηκες. Κάθεσαι κάπου να ηρεµήσεις και νιώθεις τα g (επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και ιδίως πλευρικά) ακόµα να ταλαιπωρούν το κορµί σου…

Οι ομοιότητες με το Gran Turismo Sport πολλές... μιλάμε για μια πραγματική παιχνιδομηχανή!

Οδική συμπεριφορά: Ξεχνάς οτιδήποτε άλλο…

Διαβάστηκε από 49505 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2019
 

Όλα τα λεφτά στο GT-R ήταν και είναι ακόμα το σύστημα μετάδοσης με την τετρακίνηση ATTESA E-TS. Αυτό έχει χαρακτηριστικά πισωκίνητης μετάδοσης και μόνο όταν υπάρχει ανάγκη για πρόσφυση εμπρός μεταφέρει μέσω του επιπλέον άξονα μετάδοσης ποσοστό εκεί που φτάνει έως το 50%. Αυτό σημαίνει ότι σε όλες τις συνθήκες, το πίσω μέρος είναι αυτό που «σπρώχνει» το αυτοκίνητο διαμορφώνοντας τον σπορ του χαρακτήρα και κρύβοντας επιδέξια το ομολογουμένως αυξημένο του βάρος για supercar, το οποίο ωστόσο έχει μοιραστεί σε ποσοστό 54/46 ανάμεσα στους δύο άξονες. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση DamTronic της Bilstein ρυθμίζεται σε 3 θέσεις (Comfort, Normal και R) και αυτή διαμορφώνει την βασικότερη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου.

Αυτό γιατί στην θέση Comfort του προσδίδει πιο εξευγενισμένο οδηγικό χαρακτήρα, που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα μέσα στην πόλη με την πιο μαλακή απορροφητικότητά της, όμως και πάλι το «θηρίο» δεν βολεύεται στην χρήση σπίτι –δουλειά- ψώνια. Επιλέγοντας τις top ρυθμίσεις (R) σε μετάδοση, κινητήρα, ανάρτηση, και συστήματος ελέγχου της ευστάθειας, το GT-R είναι έτοιμο να κατασπαράξει οτιδήποτε βρεθεί μπροστά του. Είτε άλλο αυτοκίνητο, είτε τις στροφές με τρόπο ανεπανάληπτο. Μιλάμε για το… troll της αυτοκίνησης που τρέφεται με στροφές και αψηφά νόμους φυσικής και κανόνες οδήγησης. Δεν είναι μόνο όσο γρήγορο υπόσχονται τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Είναι παραπάνω από όσο μπορείς να αντέξεις, τουλάχιστον σε δημόσιους δρόμους με στροφές.

Την αίσθηση αυτή μάλιστα την βιώνεις και χωρίς να κοιτάξεις τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Αν το κάνεις, το πιθανότερο είναι να αφήσεις το πόδι σου από το γκάζι και να νιώσεις τελικά «λίγος» γι` αυτή την καταπληκτική μηχανή. Γενικά το GT-R στρίβει παντού με τα διπλάσια χιλιόμετρα από τα «συνηθισμένα», βρίσκει πρόσφυση ακόμα και όταν δεν μπορεί να την προσφέρει ο δρόμος και σε «βάζει» μέσα στο παιχνίδι με την μηχανική του αίσθηση γενικότερα. Μιλώντας για αίσθηση βέβαια, το τιμόνι σε πρώτη ανάγνωση απογοητεύει, ωστόσο ούτε λόγος να γίνεται για την αμεσότητα και την ακρίβειά του. Αντίθετα δεν μπορείς να ζητήσεις κάτι καλύτερο από τα φρένα του, με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω που συμπληρώνουν τη λίστα με τα ασυνήθιστα βιώματά σου. 

To GT-R δεν είναι ένα «εύκολο» αυτοκίνητο πάντως. Με τόση δύναμη οι τροχιές που μπορεί να διαγράψει αν δεν το σεβαστείς και βγάλεις το ESP είναι επικίνδυνα μεγάλες και απαιτούν χώρο και «κάκαλα», σε αφθονία και τα δύο, για να μείνεις στο γκάζι. Όταν το μάθεις θα μπορέσεις ίσως να «κοροϊδέψεις» -ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου- την τετρακίνηση με το γκάζι και το τιμόνι για να «δουλέψει» ως πισωκίνητο, αν και με το Yaw control (που μοιράζει ανάλογα το ποσοστό από πίσω-εμπρός) αυτό σπάνια πετυχαίνει και δεν μπορεί να έχει διάρκεια. Πιο εύκολα πας σχετικά γρήγορα λοιπόν μαζί του, παρά «παίζεις».
 
Αν θες να παίξεις, πάρε Playstation και Gran Turismo Sport…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

To νέο Audi R8;

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

Nέα Porsche Cayenne S Coupe

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Δοκιμή: Νέα BMW X5 30d

Τρία ρεκόρ για την Stelvio Quadrifoglio

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Στα σκαριά 6κύλινδρες Touring εκδόσεις της 718

Δοκιμή: Νέα BMW Z4

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »