Tο εντυπωσιακότερο όλων στοιχείο που σου µένει από την οδήγηση του GT-R, είναι πως συνεχίζεις να την «ζεις» ακόµα και όταν βγεις από αυτό, είτε γιατί τέλειωσε (πάλι) η βενζίνη είτε γιατί κουράστηκες. Κάθεσαι κάπου να ηρεµήσεις και νιώθεις τα g (επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και ιδίως πλευρικά) ακόµα να ταλαιπωρούν το κορµί σου…

Οι ομοιότητες με το Gran Turismo Sport πολλές... μιλάμε για μια πραγματική παιχνιδομηχανή!

Οδική συμπεριφορά: Ξεχνάς οτιδήποτε άλλο…

66.928 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2019)

Όλα τα λεφτά στο GT-R ήταν και είναι ακόμα το σύστημα μετάδοσης με την τετρακίνηση ATTESA E-TS. Αυτό έχει χαρακτηριστικά πισωκίνητης μετάδοσης και μόνο όταν υπάρχει ανάγκη για πρόσφυση εμπρός μεταφέρει μέσω του επιπλέον άξονα μετάδοσης ποσοστό εκεί που φτάνει έως το 50%. Αυτό σημαίνει ότι σε όλες τις συνθήκες, το πίσω μέρος είναι αυτό που «σπρώχνει» το αυτοκίνητο διαμορφώνοντας τον σπορ του χαρακτήρα και κρύβοντας επιδέξια το ομολογουμένως αυξημένο του βάρος για supercar, το οποίο ωστόσο έχει μοιραστεί σε ποσοστό 54/46 ανάμεσα στους δύο άξονες. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση DamTronic της Bilstein ρυθμίζεται σε 3 θέσεις (Comfort, Normal και R) και αυτή διαμορφώνει την βασικότερη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου.

Αυτό γιατί στην θέση Comfort του προσδίδει πιο εξευγενισμένο οδηγικό χαρακτήρα, που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα μέσα στην πόλη με την πιο μαλακή απορροφητικότητά της, όμως και πάλι το «θηρίο» δεν βολεύεται στην χρήση σπίτι –δουλειά- ψώνια. Επιλέγοντας τις top ρυθμίσεις (R) σε μετάδοση, κινητήρα, ανάρτηση, και συστήματος ελέγχου της ευστάθειας, το GT-R είναι έτοιμο να κατασπαράξει οτιδήποτε βρεθεί μπροστά του. Είτε άλλο αυτοκίνητο, είτε τις στροφές με τρόπο ανεπανάληπτο. Μιλάμε για το… troll της αυτοκίνησης που τρέφεται με στροφές και αψηφά νόμους φυσικής και κανόνες οδήγησης. Δεν είναι μόνο όσο γρήγορο υπόσχονται τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Είναι παραπάνω από όσο μπορείς να αντέξεις, τουλάχιστον σε δημόσιους δρόμους με στροφές.

Την αίσθηση αυτή μάλιστα την βιώνεις και χωρίς να κοιτάξεις τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Αν το κάνεις, το πιθανότερο είναι να αφήσεις το πόδι σου από το γκάζι και να νιώσεις τελικά «λίγος» γι` αυτή την καταπληκτική μηχανή. Γενικά το GT-R στρίβει παντού με τα διπλάσια χιλιόμετρα από τα «συνηθισμένα», βρίσκει πρόσφυση ακόμα και όταν δεν μπορεί να την προσφέρει ο δρόμος και σε «βάζει» μέσα στο παιχνίδι με την μηχανική του αίσθηση γενικότερα. Μιλώντας για αίσθηση βέβαια, το τιμόνι σε πρώτη ανάγνωση απογοητεύει, ωστόσο ούτε λόγος να γίνεται για την αμεσότητα και την ακρίβειά του. Αντίθετα δεν μπορείς να ζητήσεις κάτι καλύτερο από τα φρένα του, με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω που συμπληρώνουν τη λίστα με τα ασυνήθιστα βιώματά σου. 

To GT-R δεν είναι ένα «εύκολο» αυτοκίνητο πάντως. Με τόση δύναμη οι τροχιές που μπορεί να διαγράψει αν δεν το σεβαστείς και βγάλεις το ESP είναι επικίνδυνα μεγάλες και απαιτούν χώρο και «κάκαλα», σε αφθονία και τα δύο, για να μείνεις στο γκάζι. Όταν το μάθεις θα μπορέσεις ίσως να «κοροϊδέψεις» -ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου- την τετρακίνηση με το γκάζι και το τιμόνι για να «δουλέψει» ως πισωκίνητο, αν και με το Yaw control (που μοιράζει ανάλογα το ποσοστό από πίσω-εμπρός) αυτό σπάνια πετυχαίνει και δεν μπορεί να έχει διάρκεια. Πιο εύκολα πας σχετικά γρήγορα λοιπόν μαζί του, παρά «παίζεις».
 
Αν θες να παίξεις, πάρε Playstation και Gran Turismo Sport…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
NISSAN