3 φωτογραφίες »

Η ανάρτηση διατηρεί τη μαλακή ρύθμιση, καταπίνοντας τις ανωμαλίες του εδάφους, ενώ το μηχανικό σύνολο σου δίνει θάρρος να κινηθείς πιο σβέλτα, τηρουμένων πάντα των αναλογιών.

Στο δρόμο: Αρχοντικό και άνετο

128.438 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2020)

Το Nissan X-Trail, ανήκοντας στην κλάση των μεσαίων SUV, εστιάζει στις άνετες μετακινήσεις, κάτι το οποίο καταφέρνει με επιτυχία χάρη στην σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση που «σιδερώνει» λακκούβες, σαμαράκια και λοιπές ανωμαλίες του εδάφους. Το πάτημά του είναι αρχοντικό στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η ποιοτική κύλιση μετριάζεται λίγο από τον αυξημένο θόρυβο στην καμπίνα σε υψηλές ταχύτητες. Σε κάθε περίπτωση, το μηχανικό σύνολο των 160 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο προτρέπει τον οδηγό να κινηθεί πιο σβέλτα, αν και κατά βάση το ιαπωνικό SUV αρέσκεται σε πιο ήρεμο στιλ οδήγησης.

Επίσης το τιμόνι παρέχει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, δίνοντας θάρρος για πιο σβέλτες μετακινήσεις, παρά τις αισθητές κλίσεις. Εντός πόλης, το κιβώτιο λειτουργεί ως… αγχολυτικό, αφού εκτός του όγκου, τον οποίο θα διαχειριστείτε άνετα με τους περιμετρικούς αισθητήρες και την απεικόνιση 360ο του περιβάλλοντος, δεν έχετε να κάνετε τίποτα άλλο πέρα από τα βασικά. Εκτός δρόμου, η απόσταση των 210 χλστ. και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης επιτρέπουν light εξορμήσεις, ωστόσο για πιο hardcore καταστάσεις θα προτείναμε μία από τις τετρακίνητες εκδόσεις, που προσφέρονται αποκλειστικά με τον 1,7 λτ. diesel κινητήρα των 150 ίππων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
moto