10 φωτογραφίες »

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

287.175 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2021)

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάντα ικανός ο 1,2 PureTech και το ΕΑΤ8  κιβώτιο
Κάτω από το μεγάλο καπό του Peugeot 3008 συναντούμε τον βασικό τρικύλινδρο 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρα PureTech, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Στην περίπτωσή μας συνδυάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8 διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που είναι και ικανός σε απόδοση και επιδόσεις όσο και σε λειτουργικά χαρακτηριστικά. Το αμάξωμα των 1.395 κιλών του 3008 χρειάζεται 10,3 δλ. για να επιταχύνει από τα 100 χλμ./ώρα από στάση με το κιβώτιο να του προσφέρει καλές τιμές επιδόσεων εν κινήσει μέσω του kickdown. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από χαμηλά και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου του, ενώ η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 8,0 λτ./100 χλμ.. 

Ο 1,2 λίτρων κινητήρας του Peugeot 3008 ικανοποιεί απόλυτα με τις επιδόσεις, την οικονομία αλλά και τη λειτουργία του.

Ο 1,2 λίτρων κινητήρας του Peugeot 3008 ικανοποιεί απόλυτα με τις επιδόσεις, την οικονομία αλλά και τη λειτουργία του.



Η ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσματικά το αμάξωμα και στη σβέλτη κίνησή του με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης.

Η ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσματικά το αμάξωμα και στη σβέλτη κίνησή του με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης.

Στο δρόμο: Ανετο, ασφαλές και ευχάριστο 
Στο δρόμο το ανανεωμένο Peugeot 3008 συνεχίζει να ξεχωρίζει μέσω της ισορροπημένης του εικόνας ως προς την άνεση και την αποτελεσματικότητά του. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου ενώ παράλληλα διατηρεί υπό τον απόλυτο έλεγχό της το αμάξωμα χωρίς να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις ή αποσταθεροποίηση. Αυτό σημαίνει πως σε έναν στριφτερό δρόμο και πάλι το 3008 θα μπορέσει να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια, γεμίζοντας τον οδηγό του με την αίσθηση που λαμβάνει, ενώ σε αυτές τις συνθήκες ικανοποιούν απόλυτα και το δίπτυχο κινητήρας-κιβώτιο στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης.

Η γνώμη μας 
Η ανανέωση στο 3008 του έδωσε πόντους τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε χαρακτήρα. Το γαλλικό SUV δείχνει -και είναι- πιο εκλεπτυσμένο, είναι βελτιωμένο και ραφιναρισμένο στα σημεία, ενώ διατηρεί στοιχεία που το καθιστούν αγαπητό και το βάζουν πιο ρωμαλέο στην αρένα για την κατάκτηση της κατηγορίας.  

+ Σχεδίαση, εσωτερικός διάκοσμος και ποιότητα κατασκευής, κινητήρας-κιβώτιο, πρακτικότητα-χώροι, οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός βασικής έκδοσης
- Προς τα πίσω ορατότητα

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
skoda