Φουτουριστικό σχεδιαστικά και ποιοτικά άρτιο, τόσο από άποψη υλικών, όσο και συναρμολόγησης είναι το εσωτερικό του Peugeot 3008. Το i-cockpit πιλοτήριο με ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) με adjustable interface και το μικρό εξάγωνο τιμόνι σε συνδυασμό με τις ενθέσεις χρωμίου και τις λεπτομέρειες δέρματος εντείνουν το high-tech και premium χαρακτήρα του.

Ο παραδοσιακός λεβιές ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από ένα joystick που μαζί με τους αεροπορικού τύπου διακόπτες, δίνουν ένα αρκετά διαφορετικό και θετικά ασυνήθιστο τόνο.

Κινητήρας-κιβώτιο: Αρμονική συνεργασία

40.630 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2018)

Ο γνώριμος 1,2 PureTech των 130 ίππων εφοδιάζει το μικρομεσαίο SUV της Peugeot, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με τη συνολική εικόνα αυτού του συνδυασμού να αφήνει πολύ θετικές εντυπώσεις. Ο 3κύλινδρος κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, με το 3008 να επιταχύνει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών του, ενώ η διαθέσιμη ροπή των 230 Nm έρχεται από χαμηλά, βοηθώντας να κινείσαι με λίγες στροφές.

Το κιβώτιο χαρακτηρίζεται από τις ομαλές αλλαγές, οι οποίες γίνονται σχετικά γρήγορα, ενώ μας άρεσε πολύ η διαδικασία του kickdown που δεν είχε την παραμικρή χρονική υστέρηση. Η Peugeot στο κιβώτιό της δίνει και μια πιο σπορ ρύθμιση (η επιλογή της γίνεται από το μπουτόν με την ένδειξη «S»), η οποία είναι προσανατολισμένη για σπορ οδήγηση, αλλάζοντας τη σχέση σε υψηλότερες στροφές. 

Συγκριτικά με την χειροκίνητη έκδοση, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, αλλά και αυτά που ανακοινώνει η Peugeot, εδώ το 3008 είναι ταχύτερο σε όλες τις παραμέτρους. Αναλυτικότερα, στις ρεπρίζ παρατηρείται μεγάλη διαφορά λόγω kickdown, με το 60-100 να έρχεται σε 5,9 δλ. και το 80-120 σε 8,8 δλ., έναντι των 7,8 και 11,5 δλ.. Στο 0-100 χλμ./ώρα τα νούμερα είναι 10,4 και 10,9 δλ. αντίστοιχα. Από την άλλη στην πράξη είναι και πιο απαιτητικό σε καύσιμο, σε σχέση με τα 6,8 λτ./100 χλμ. του χειροκίνητου, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 7,5 λτ./100 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center