Ικανός ως προς την απόδοση και οικονομικός είναι ο 2,0 λίτρων BlueHDi κινητήρας της Peugeot που κινεί με περίσσια ευκολία το 5008.

Kινητήρας: Εξαιρετικές επιδόσεις & οικονομία

36.396 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2018)

Η κυριότερη διαφορά της έκδοσης GT Grip από την υπόλοιπη γκάμα, κρύβεται κάτω από το καπό του 5008, όπου εκεί θα συναντήσουμε τον ισχυρό 2λιτρο κινητήρα των 180 ίππων με τα 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας δεν δυσκολεύεται στο παραμικρό να κινήσει το αμάξωμα των 1.605 κιλών σε πολύ σβέλτους ρυθμούς, κάτι που φαίνεται από τις μετρήσεις μας, με το 60-100 να έρχεται σε μόλις 5,1 δλ. και το 80-120 σε 6,2 δλ., χωρίς μάλιστα να παράγει αυξημένο ήχο και κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση (7,8 λτ./100 χλμ). Το αυτόματο κιβώτιο EAT6 των 6 σχέσεων έχει ομαλή λειτουργία και συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ σε κάθε περίσταση, ενώ διαθέτει και λειτουργία Sport για πιο άμεσες αλλαγές, αλλά και σε υψηλότερες στροφές του κινητήρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
OPEL