Η νέα Porsche Cayenne S δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Με το καλημέρα σε καθηλώνει πίσω από την φανταστική θέση οδήγησης και φροντίζει να κάνει συναρπαστική την οδηγική σου εμπειρία.

Η Cayenne S αντιδρά με μοναδική αμεσότητα και εμφανίζει απειροελάχιστη κλίση για όχημα του είδους και αυτό οφείλεται κυρίως στις σοφιστικέ ενεργές αντιστρεπτικές.

Ακλόνητα σταθερή προσπερνά αστραπιαία και το κυριότερο δεν σε ξενερώνει στις στροφές.

Στο δρόμο: Δεν υπάρχει…

21.996 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)

Η νέα Porsche Cayenne S δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Με το καλημέρα σε καθηλώνει πίσω από την φανταστική θέση οδήγησης και φροντίζει να κάνει συναρπαστική την οδηγική σου εμπειρία. Είτε αυτή έχει να κάνει με τον ασύλληπτο τρόπο, που η (έξτρα) αερανάρτηση «σιδερώνει» λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες, είτε με τον τρόπο που στρίβει το γερμανικό υπερ SUV, ακόμη και σε στενό στροφιλίκι, που ίσα-ίσα χωράει! Ταξιδεύει μαγικά με αθόρυβη κύλιση παρά τους (έξτρα) τροχούς των 20 ιντσών και με μηδενικό αεροδυναμικό θόρυβο. Η ηχομόνωση είναι ουσιαστικά τέλεια αφήνοντας (ευτυχώς) να φτάνει στα αυτιά μόνο το λυσσαλέο ξέσπασμα του κινητήρα ψηλά.

Ακλόνητα σταθερή προσπερνά αστραπιαία και το κυριότερο δεν σε ξενερώνει στις στροφές. Το αντίθετο μάλιστα μιας και με όση δόση υπερβολής χωράει σε αυτό γίνεται μια… 911 με αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Το τιμόνι δε, θα τολμούσαμε να πούμε πως είναι και καλύτερο μιας και δεν ελαφραίνει στα πολλά έχοντας παντού και πάντα ιδανικό βάρος-ζύγισμα-ακρίβεια.  Ακόμη και όταν η ουδετερότητα υποκύψει στην πίεση η αρχική ισχνή υποστροφή χάρη στην έξυπνη ρύθμιση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης μετατρέπεται σε μια ευπρόσδεκτη γλυκιά υπερστροφική τάση, που έρχεται απλά για να βοηθήσει την σωστή τοποθέτηση. Η Cayenne S αντιδρά με μοναδική αμεσότητα  και εμφανίζει απειροελάχιστη κλίση για όχημα του είδους και αυτό οφείλεται κυρίως στις σοφιστικές ενεργές αντιστρεπτικές και το νέο 48V ηλεκτρικό κύκλωμα, που τις ελέγχει.

Μαγικά κάνει επίσης και η (έξτρα) ενεργή τετραδιεύθυνση που κάνει την Cayenne πιο ευέλικτη στην πόλη και στο στενό στροφιλίκι (μέχρι τα 80 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς) και πιο σταθερή στις υψηλότερες ταχύτητες (εδώ οι πίσω τροχοί στρίβουν μαζί με τους μπροστινούς). Παπάδες κάνει και το σύστημα Torque Vectoring, το οποίο «τσιμπά» τα φρένα των εσωτερικών -ως προς τη στροφή- τροχών και μηδενίζει την τάση υποστροφής. Με προγράμματα Normal, Sport και Sport+, η αερανάρτηση εκτός από σκληρότητα ρυθμίζεται και σε ύψος. Στην λειτουργία off road η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 245 χλστ. και σε συνδυασμός με τις «σωστές» γωνίες αναρρίχησης η Cayenne S δεν θα κάνει πίσω στα ζόρικα αν της το ζητήσεις…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
OPEL