H νέα Mercedes-AMG E63 Sedan και η E63 S Sedan είναι οι πιο δυνατές E-Class όλων των εποχών

H E63 διατηρεί τις γραμμές της E-Class, με νέα τετραπλή απόληξη εξάτμισης και θόλους τροχών μισή ίντσα φαρδύτερους από τη βασική έκδοση.

Στο εσωτερικό, το μοντέλο της AMG διατηρεί όλα τα καλούδια της E-Class, με υλικά υψηλής ποιότητας, καλαίσθητο design και την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία

Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε τον twin turbo V8 4,0 λτ. της Mercedes, με τα δύο τούρμπο να χρησιμοποιούν την τεχνολογία twin-scroll για τη βελτίωση των επιδόσεων και τη μείωση του turbo lag

Επίσημα η Mercedes-AMG E63

6.552 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2016)

Αποκαλύφθηκε και επίσημα η τρίτη γενιά της Mercedes-AMG E63 Sedan και η E63 S Sedan, οι οποίες είναι οι πιο γρήγορες εκδόσεις της E-Class όλων των εποχών.

Με την έκφραση «η νέα Mercedes-AMG E63 Sedan και η E63 S Sedan είναι οι πιο δυνατές E-Class όλων των εποχών» ξεκίνησε το δελτίο τύπου της γερμανικής φίρμας για τις νέες τις εκδόσεις. Φυσικά εκτός αυτών η νέα AMG E63, είναι ένα από τα πιο πολυτελή και τεχνολογικά προηγμένα σεντάν που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε τον twin turbo V8 4,0 λτ. της Mercedes, με τα δύο τούρμπο να χρησιμοποιούν την τεχνολογία twin-scroll για τη βελτίωση των επιδόσεων και τη μείωση του turbo lag. Στην E63, αυτός ο ο κινητήρας αποδίδει 570 ίππους και 750 Nm ροπής και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση 4matic χρειάζεται 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της E63 S, η οποία αποδίδει 611 ίππους και 850 Nm ροπής. Ο αντίστοιχος χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα πέφτει στα 3,4 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.

Στα δύο μοντέλα η μετάδοση γίνεται μέσω 9αριού αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift. Παράλληλα για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου υπάρχει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (σταματούν οι τέσσερις).
Το χάιλαϊτ βέβαια του νέου sportsedan είναι πως χρησιμοποιεί πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα, ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα να μεταφερθεί η ροπή αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του Drift Mode. Στην E63 S το Drift mode ενεργοποιείται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται στο Race drive setting, με απενεργοποιημένο ESP και τη μετάδοση να γίνεται χειροκίνητα.

Σχεδιαστικά η E63 διατηρεί τις γραμμές της E-Class, με νέα τετραπλή απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος και τους θόλους των τροχών να είναι, λίγο περισσότερο από μισή ίντσα, φαρδύτεροι από τη βασική έκδοση. Στο εσωτερικό, το μοντέλο της AMG διατηρεί όλα τα καλούδια της E-Class, με υλικά υψηλής ποιότητας, καλαίσθητο design και την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε τον Νοέμβριο που θα ντεμπουτάρει το νέο μοντέλο στο Los Angeles Auto Show. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να πωλείται στις αρχές του επόμενου έτους, με την κυκλοφορία του στην αγορά των ΗΠΑ να έχει προγραμματιστεί το καλοκαίρι του 2017.
 

ELASTIKA 2024
moto