H νέα Mercedes-AMG E63 Sedan και η E63 S Sedan είναι οι πιο δυνατές E-Class όλων των εποχών

H E63 διατηρεί τις γραμμές της E-Class, με νέα τετραπλή απόληξη εξάτμισης και θόλους τροχών μισή ίντσα φαρδύτερους από τη βασική έκδοση.

Στο εσωτερικό, το μοντέλο της AMG διατηρεί όλα τα καλούδια της E-Class, με υλικά υψηλής ποιότητας, καλαίσθητο design και την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία

Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε τον twin turbo V8 4,0 λτ. της Mercedes, με τα δύο τούρμπο να χρησιμοποιούν την τεχνολογία twin-scroll για τη βελτίωση των επιδόσεων και τη μείωση του turbo lag

Επίσημα η Mercedes-AMG E63

Διαβάστηκε από 3687 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/10/2016
 

Αποκαλύφθηκε και επίσημα η τρίτη γενιά της Mercedes-AMG E63 Sedan και η E63 S Sedan, οι οποίες είναι οι πιο γρήγορες εκδόσεις της E-Class όλων των εποχών.

Με την έκφραση «η νέα Mercedes-AMG E63 Sedan και η E63 S Sedan είναι οι πιο δυνατές E-Class όλων των εποχών» ξεκίνησε το δελτίο τύπου της γερμανικής φίρμας για τις νέες τις εκδόσεις. Φυσικά εκτός αυτών η νέα AMG E63, είναι ένα από τα πιο πολυτελή και τεχνολογικά προηγμένα σεντάν που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε τον twin turbo V8 4,0 λτ. της Mercedes, με τα δύο τούρμπο να χρησιμοποιούν την τεχνολογία twin-scroll για τη βελτίωση των επιδόσεων και τη μείωση του turbo lag. Στην E63, αυτός ο ο κινητήρας αποδίδει 570 ίππους και 750 Nm ροπής και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση 4matic χρειάζεται 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της E63 S, η οποία αποδίδει 611 ίππους και 850 Nm ροπής. Ο αντίστοιχος χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα πέφτει στα 3,4 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.

Στα δύο μοντέλα η μετάδοση γίνεται μέσω 9αριού αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift. Παράλληλα για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου υπάρχει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (σταματούν οι τέσσερις).
Το χάιλαϊτ βέβαια του νέου sportsedan είναι πως χρησιμοποιεί πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα, ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα να μεταφερθεί η ροπή αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του Drift Mode. Στην E63 S το Drift mode ενεργοποιείται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται στο Race drive setting, με απενεργοποιημένο ESP και τη μετάδοση να γίνεται χειροκίνητα.

Σχεδιαστικά η E63 διατηρεί τις γραμμές της E-Class, με νέα τετραπλή απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος και τους θόλους των τροχών να είναι, λίγο περισσότερο από μισή ίντσα, φαρδύτεροι από τη βασική έκδοση. Στο εσωτερικό, το μοντέλο της AMG διατηρεί όλα τα καλούδια της E-Class, με υλικά υψηλής ποιότητας, καλαίσθητο design και την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε τον Νοέμβριο που θα ντεμπουτάρει το νέο μοντέλο στο Los Angeles Auto Show. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να πωλείται στις αρχές του επόμενου έτους, με την κυκλοφορία του στην αγορά των ΗΠΑ να έχει προγραμματιστεί το καλοκαίρι του 2017.
 

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio;

Ρετούς για το Volvo S90

H Ford Mustang Electric;

Νέος πρωταθλητής με 99% στο EuroNCAP (+vid)

Η Mercedes-AMG E63 δοκιμάζεται στο Ring

Με ίδια μηχανικά, C5 Aircross, Grandland X ή 3008;

Έρχεται ισχυρή diesel BMW Σειρά 3 Touring;

Ανακοίνωσε ηλεκτρική G-Class η Mercedes

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

Nέα Mustang «Lithium»

Μετρήσεις Πορτ μπαγκάζ: Νέος πρωταθλητής στα SUV!

Στο Ring η χειροκίνητη BMW M3; (+vid)

Νέα plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Η Mazda στην Αυτοκίνηση 2019

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

BMW: Κράτα τη BMW σου για πάντα γνήσια

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

περισσότερα »